close

IMG_2848.JPG

11/2020光顧

最近食的都係係法國菜,好耐無食意大利菜,見雜誌介紹,又試下。餐廳樓底高,室內設計morden有品味,食物配搭簡單直接,味道實在,幾好味。不過服務一般,而且價錢幾貴。

 

薄脆、breadstick 

IMG_2835.JPG

麵包外皮香脆,內𥚃柔軟,有空氣感,濕度剛好,

IMG_2836.JPG

HEIRLOOM TOMAO burrata cheese tomato,配tomato jelly,味道好清新

IMG_2827.JPG

LOBSTER SPRINGROLL 春卷皮薄脆,內有好多龍蝦肉,剁碎得來有口感,加上牛油果puree,雖然係炸春卷,但完全唔油膩,清爽無負擔。

IMG_2828.JPG

SPAGHETTINI 蒜片帶子dry tomato 炒意粉 帶子香嫩,dry tomato 帶甜,香辣惹味。

IMG_2829.JPG

ABALONE 鮑魚薑米配菠菜汁 鮑魚用日式蒸煮法,淋上以鮑魚內臟煮成的醬汁,鮑魚入口柔軟入味,薑飯軟熟,配清淡菠菜sauce,好味

IMG_2830.JPG

IMG_2831.JPG

油煮sea bass 侍應介紹特色係魚鱗連魚皮油煮,高度推薦,但朋友話魚無味,而且有點over cook ,麻麻

IMG_2832.JPG

TIRAMISU 酒味香,cream滑,幾好食,但我始終喜歡傳統的一砵home feel tiramisu 

IMG_2833.JPG

CHESTNUT 栗子黑加侖子chantilly 薄片脆,粟子香

IMG_2834.JPG

餐後小點

IMG_2845.JPG

咖啡香濃

IMG_2846.JPG

價錢唔平,雖然pasta lunch $380看似唔貴,但份量細,肯定唔飽。我點全餐,加埋甜品咖啡,唔覺意就過千銀埋單。

IMG_2847.JPG

 

IMG_2849.JPG

IMG_2850.JPG

IMG_2851.JPG

IMG_2852.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()