close

IMG_2487.JPG

3/2017 光顧

喜歡去食早餐,睇落價錢係幾貴,但食物質素高,果汁鮮榨、蛋料理好味、甜品靚靚、飲埋杯招牌茶,超級飽。環境舒適,早餐點餐時間由10:00至11:30,你可以坐到幾點都得,早餐時段仲有9折。我間中都會食,早上的商場人流唔多,就算係半開放的店都唔會嘈吵,想喺九龍區舒舒服服嘆個早餐,我會選呢間,通常10點坐至1點,除番佢個鋪租都抵。

基本上早餐套餐係由muffin 、蛋類菜式、甜品三樣組合而成,選得多就比得多d錢咁解。每個套餐都包一杯鮮果汁同一壺茶。

 

今次點的蛋菜色之前都食過,係班尼迪個汁杰左d ,有興趣可睇下之前的食後感。反而甜品多左選擇,選左幾個都幾好食,相入面有介紹。

 

之前食後感

http://hearoom.pixnet.net/blog/post/332694417

http://hearoom.pixnet.net/blog/post/331784424

 

scramble egg

 

IMG_2477.JPG

egg benedict

IMG_2478.JPG

IMG_2479.JPG

scone with tea jelly

IMG_2480.JPG

呢個唔記得

IMG_2481.JPG

IMG_2483.JPG

綠茶mouse puff 我喜愛的兩個元素都放埋一齊,又整得靚靚,無理由唔按讚

 
 

IMG_2482.JPG

raspberry cheese cake 淡淡芝士味配上點點酸的紅苺,清新唔膩,長輩好buy

IMG_2484.JPG

IMG_2485.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()