close

印象中曾有好評的店。平日到來都有一半滿座,大部份是港人,心想應該不錯。

 

沙律拼盤共有三款 : 蟹肉柚子,味道不俗,只嫌蝦乾較多。青蘋果豬頸肉,味道很好,青甜的蘋果配上辣汁及微烤的豬頸肉,清新美味。青木瓜沙律則無特別。

IMG_7260

香芒牛油果肉鬆紙米卷,只食到肉鬆生菜粉絲,香芒牛油果都食唔出。

IMG_7258

 

冬蔭公,不夠酸亦不夠辣,椰汁太多,大頭蝦唔夠膏,大頭蝦始終在泰國食的最好食。不過有次在香港某餐廳用左西班牙紅蝦做冬蔭公都好滋味

 

 

IMG_7263

 

金不換雜菇炒椰芯,我最怕油多,所以只試了一口冬菇,其他的由朋友處理掉。

 

IMG_7264

 

大頭蝦咖喱大蝦加蒜蓉包,雖然知道係雪藏蝦,但正常會用咖喱味搭夠,可惜咖喱只有顏色同型態,味道欠奉。

IMG_7267

 

炭燒羊扒,賣相精緻,一客三件,肉質可以,但味道不足。(不過忘記影相)

呢晚的食物都算差,但2杯特飲更不得之了。分別 點左香茅特飲及香芒特飲。我只能嘗到化學糖槳味道,有時就算化學品都會芒果有化學芒果味,但呢杯「化學特飲」係完全想像唔到係咩味,我只 覺得在飲甜的清潔劑。杯芒果特飲更厲害,同一般大眾心目中的形象好唔同,以為係檸檬梳打,以為叫錯,問左待應兩次,第二次答我係加左芒果糖漿(!)食完結 果要幫襯埋個洗手間至可以離開。

香芒特飲

 

IMG_7266

 

香茅特飲

IMG_7268  

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()