克5

 

今日係移動日,離開住宿後揾早餐食,之後就全程行高速直到Split,一入城已開始塞車,好熱鬧,我最怕人多,食完lunch 沿海邊行一陣就匆匆離去。之後再沿高速直去Dubrovnikcheck in 住宿後仲趕得切睇日落,不過歐洲夏天的日落係晚上8點,其實已經好夜了。經過一天長途跋涉,大家都好攰,煮幾包飛機運來的公仔麵做晚餐就算。

 

郊外地方揾早餐食唔容易,好多餐廳只得一個包,我想食豐富點,所以揾左一陣子。

克5

沿路好多小檔賣蜂蜜及芝士

克5

上高速了

克5

一路都係山景及草原

克5

世界各地的公路上指示牌都差不多

克5

好多隧道

克5

高速公路寬濶平坦

克5

克5

最高行130公里,盡情踩

克5

入城了,好多車

克5

Split 海邊,滿滿的地中海風情

克5

我地求其揾間餐廳坐低食

克5

食物唔錯

克5

到此一遊

克5

lu

克5

再上路

克5

好靚的路

克5

熊出沒注意

克5

克5

行到悶悶地,落車買生果

克5

除左生果,仲有好多果醬及橄欖油,

克5

見到幾靚又停車影下,呢度似一個大型水稻田

克5

克5

雖然Dubrovnik都係克羅地亞其中一個城市,但以前揸車過去係要出境經另一個國家過境再入境,車多時更要排隊過關,我來之前都擔心要用好多時間喺過關上。點知攞車時職員話我知原來上年已開左條跨海大橋,唔使再過關,真方便👍🏻

克5

克5

見到海,望見家鄉了💪🏻

克5

終於趕到日落前到達,住宿個露台好正

克5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

克5

克5

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Hearoom 的頭像
    Hearoom

    Foodie 生活雜誌

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()