close

東4

 

一早去松島海鮮市場食海鮮丼做早餐,之後出發去猊鼻溪坐船仔,又係一個我自己唔會去,跟人去又唔抗拒的地方。原本團長心目中想睇的係冰封世界,可惜今年迎來暖冬,只睇到枯枝。午餐食前沢牛,食完去另一景點 :嚴美溪。景點似荒廢左咁,吊橋停開,涼亭又欄住左,不過見到積雪的溪流都幾靚,係咁二行個圈就走。落番盛岡市已經入夜,靠G神揾食居然揾到間又平又正的餐廳,大家都好滿意,飯後回酒店休息了。

 

早餐的海鮮丼跟昨日的午餐一樣,不消提。反而個汁煮蠔定食的蠔幾好食,我地encore左個齋蠔。

 

去猊鼻溪坐船仔,終於見到雪了

東4

船程約個半鐘,中間會上岸行下影下相

東4

東4

溪邊停泊的舟

東4

門票上的風景跟不同季節轉換

東4

上船,冬天的猊鼻溪特別在可坐「暖被桌舟」,特別左喺船內有暖桌,雙腳窩在暖桌下取暖,喺温暖的舟內透過透明的頂欣賞雪景,可惜我今日暖到連暖爐都唔使開

東4

船夫一頭一尾划舟

東4

溪的兩旁係峭壁,風景唔算壯麗,有紅葉或白雪點綴會靚好多,可惜我今日乜都無,只得枯枝。

東4

東4

沿途好多check point,好多要靠想像力,但我睇個個差不多,只得個名不同,

東4

好似呢個咁,我只見到係石壁

東4

東4

中間落船行一小段路。其實若好似相中的冰天雪地,真係想像唔到點落船。

東4

過橋行去溪尾影下相掉下石仔,之後再上番船

東4

想像與現實

東4

船伕唱山歌

東4

午餐飯前沢牛,呢團係牛之團,同牛有仇,日日有牛食

東4

飯後去另一景點嚴美溪,因為快日落,景點好冷清

東4

東4

東4

吊橋無開,只能遠觀

東4

喺呢間小酒館晚餐,平靚正👍🏻

東4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()