close

北10

離開旅館,向下一間温泉酒店出發。一路四野荒涼,鬼影都無隻,間中經過幾間唔明點做到生意的精緻小店,不經不覺到左和牛產地白老町。行過經過唔好錯過,雖然駕駛員唔食牛,我唔理,照樣一人前,不過都分左半份比隔離枱一對中國人夫婦,人地又禮尚往來請我地食沙律,大家傾下偈,自由行的樂趣。下午開始落雨了,天氣又濕又凍,唔想四圍行,飯後直接去温泉酒店了。呢間酒店規模比較大,好多嘢做,好似去左迪迪尼咁,四圍貢下,好忙碌地又一日。

 

呢間牧場旁的小店純粹係被線條簡潔的店牌吸引,原來想買枝新鮮牛奶,可惜全部大枝裝,飲唔晒,無買。

 北10

呢間喺登山口的店,望落平平無奇,原來入面好型,不過只賣咖啡豆,飲咖啡要喺門口坐

 北10

我問左G神,個牌大概係話  : 入面無食物賣,只賣咖啡,你諗清楚至入來,唔好阻我做生意,真有型

 北10

天氣又濕又冷,食烤牛肉暖,肚餐廳幾大,樓底高,抽風做得好好

 北10

炭火燒烤,好正

 北10

一碟牛有五塊,我只食到兩塊。見隔離枱夫婦似華人,即管搭訕,原來佢地來自內蒙古,好斯文,佢好愕然點解我對家唔食,但我一個人都坐低食,我話佢望住我食就得,笑死兩位。

不過佢地知道我係香港人之後,問左我一個好特別的問題,佢地問我係大陸去香港的香港人,定係土生土長的香港人,又話覺得香港已經無左自己的特色,變得跟中國其他城市差不多。聽完之後我好唏噓,唔使等五十年不變,其實自回歸起已不斷變。時間巨輪就係不斷向前行,無話好唔好,唯有自己適應環境。

 北10

兩位上左年紀又識日交的内蒙古夫婦好有禮,送番碟沙律比可憐的駕駛員食。話我知佢地而家住喺烟台,話係好地方,叫我有時間去玩呢

 北10

去到温泉酒店,落住雨浸溫泉,爽!

 北10

晚上食埋甜品就休息了

 北10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()