close

樸宿

 

一切由樸宿開始………上網見到呢間旅館,一見鍾情,以為喺廣西,咁啱朋友話想出行,就去住下,點知原來喺江西,中國地大,差一個字可以差好遠,我儍儍的臨出發至知原來地方偏遠,氣溫仲會降至零度。

今次入住後至知原來國內有好多民宿品牌,走精品旅宿路線,旅館設計高雅舒適,完全融入大自然環境,服務親切貼心,我今次入住四日三夜,入住經驗非常滿意。唯一垢病係位置偏僻,附近無乜好做,食餐飯都要坐三十分鐘車出市區。

 

先睇房間

樸宿

入房

樸宿

今次我住旅館最大的房間,職員好細心,原本我地住地下房間,因為入住當日有客人燒烤,職員怕煙到我地,自動幫我地upgrade 去樓上房間。房間北歐風設計,好舒服。

樸宿

有兩張床,一張king size,一張Queen size

樸宿

樸宿

房間有健身單車

樸宿

一般茶點茶包都有供應,雪櫃有啤酒,電熱水煲都係靚嘢

樸宿

衛浴勁大,化妝品護膚品、換洗衣物等,點放都得,所謂的「室雅何需大」,其實只因無地方自我安慰🥹

樸宿

露台夠大,不過天氣太凍,只放左啤酒出去凍下就算

樸宿

好多小物供應,洗面巾、直鬆夾都有,質量仲好唔錯👍🏻

樸宿

旅館喺圍村內,村內共有五間旅館,各有特色

樸宿

樸宿

樸宿

樸宿

後山有行山徑,坐住鞦韆望向圍村的風景快都唔錯

樸宿

check in 大堂,休閑區

樸宿

樸宿

泳池幾靚,似清邁的精品酒店。

樸宿

早餐地點

樸宿

小庭園,可BBQ,食物自備,職員會set爐,另有清潔枱,洗手盤可處理食物,設備齊全

樸宿

晚上燈光柔和

樸宿

樸宿

服務細心,每晚有不同清潤糖水供應

樸宿

仲會開牀,放好眼膜及拖鞋

樸宿

每天不同早餐

樸宿

歡迎小食

樸宿

微訊小管家,提供24小時全天候服務

樸宿

咖啡廳

樸宿

樸宿

樸宿

另有民族服裝免費提供影相,好新淨衛生。

樸宿

另外參觀左二人房

樸宿

裝修好合我心意

樸宿

樸宿

下次有機會再來住​​​​​​​

樸宿

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()