close

高

 

今次旅行緣起係團長話聖誕節假期一定要離開香港,作為CEO(chief entertainment officer) 的我,當然要出主意。睇到間幾合心水的酒店,比左團長,佢就搞左個七日六夜深圳江西廣州遊出來,我呢隻鴨仔就跟住行了。我對中國地理知識近乎零,話說我一路以為酒店喺廣西,訂好哂之後至知原來喺江西贛州(咪話我睇小你,估你讀都唔識讀😜),氣溫得零度,於是大家就似賣豬仔地出發了。

 

因為香港無高鐵直上目的地,要去深圳北車站坐,為免趕頭趕命,今晚先住深圳北,酒店pullman 係我喜歡的品牌,酒店連接車站,非常方便。當日先去配眼鏡,之後晚飯再回酒店休息。

 

成日想簡化行李,但七日六夜都咁大笨象,我真係無用

高

我對酒店品牌pullman有好感

高

酒店直駁深圳北站

高

晚上出番華強北附近食火鍋

高

再外賣阿嫲手作回酒店,深圳咁多飲品店,我對佢情有獨鍾

高

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()