close

IMG_6852.JPG

 

去日本一定食串燒,試過上網揾定資料,試過酒店介紹,試過walk in,咁多間都無甩轆,我估日後都唔需要特別揀。講番間餐廳,用備長炭燒,火喉足,有焦香味,多款部位選擇,店員亦盡力講英文翻譯,招呼唔錯,飲飽食醉每人都唔使三舊,好抵食,不過收得比較早,十點就關門了。

 

店名 Yakitori Toriyoshi Ginza (鳥よし 銀座店)

地址 東京都中央區銀座7-2

 

見到蘿蔔蓉加鵪鶉蛋、醃菜就來對了。加杯啤酒係必須的。

 

IMG_6847.JPG

雞肉部位選擇多,一般的雙手(翼)雙腳(脾),心肝脾肺腎都齊,雞尾當然都係必點。

IMG_6848.JPG

來點蔬菜

IMG_6849.JPG

最後來一客小店自家製蒛餅,「自家製」三個字係我的死穴,見到通常會點。唔知係咪心理作用,蒛餅偏向水狀,無平日食的咁實,灑上滿滿的黃豆粉,黑蜜甜而不膩,幾好。

IMG_6850.JPG

唔使就住點,食到飽,連甜品酒水,每人唔使三舊,仲要炭燒,大滿足

IMG_6851.JPG

門口放滿一箱箱備長炭

IMG_6854.JPG

 

IMG_6853.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()