close

IMG_0525.JPG

8/2022光顧

餐廳之前係韓國菜HANSIK KOO,難怪咁熟面口。意大利餐廳,頗多內臟菜式供應,幾特別。食物味道好,由頭盤到甜品都幾喜歡,仲有好幾樣菜式想試,可以再來。除左正式餐牌外,仲有today special menu,記得問下侍應。

 

sourdough 、麵包條、蕃茄包。蕃茄包好味

IMG_0512.JPG

靚靚橄欖油樽,橄欖油厚身,點麵包有質感。

IMG_0513.JPG

chicken liver parfait

雞肝醬配Panettone包。雞肝醬好滑,入面加左桃乾及葵花籽加添口感,saba汁似甜醋味,酸酸甜甜,配上似蛋糕質感的panettone提子聖誕包,好味。

前幾日喺另一間日本串燒店都係食雞肝醬搽麵包,當晚食的都唔錯,但同呢個一比,無論質感及香氣都差好遠,真係有比較有傷害。

IMG_0515.JPG

IMG_0516.JPG

lingua tonnata

薄牛脷配沙律醬。牛脷柔軟,沙律醬以吞拿魚、亞枝竹等製成,味道清新creamy,再繞上牛脷汁,牛味更濃。好味

IMG_0514.JPG

Smoked sardines

時令之選,魚肉肥美,有點似刺身,配上醬汁同食,美味

IMG_0517.JPG

Tagliatelle with Duck Ragu

鴨肉醬扁寬麵。濃濃的鴨肉醬係我所愛,每一條麵都掛上肉醬,感覺好滿足

IMG_0518.JPG

Pappardelle with chicken offal

雞內臟扁麵。是日精選,將多款雞內臟撈埋打成醬,除左必有的肝潤之外,仲有雞冠同雞子,好有趣。咪睇佢同鴨肉醬嗰碟差不多,其實味道同質感都好唔,前都粗獷d,後者細滑d,兩樣都好味。

IMG_0519.JPG

IMG_0520.JPG

IMG_0521.JPG

Testina Pig’s head

豬頭肉,餐廳的簽名菜。上枱時見到係四件方正的燒肉,肥肉及豬肉各半,烤很得口,油而不膩,配上菠菜及菠菜打成的醬汁,似食鬼佬東坡肉。

IMG_0522.JPG

IMG_0523.JPG

Cherry tart

飽得要命,但都想食個甜品至叫完滿,意大利餐廳居然無提拉米蘇,點左侍應推薦的櫻桃撻,我對櫻桃撻一般,好怕櫻桃漬完有藥水味,好彩呢件無,味道仲好清甜,下面係Mascarpone Cheese,餅底酥鬆,幾有水準👍🏻

IMG_0524.JPG

小酒館氣氛

IMG_0526.JPG

IMG_0527.JPG

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()