close

IMG_5869.JPG

8/2021光顧

意大利餐廳加酒吧,環境幾舒服,有露台位,唔食飯都可以飲杯嘢chill 下。食物味道不俗,午餐幾抵食。若以食物計,未必吸引到我再來。但餐廳的服務卻令我窩心。話說幫襯當日落好大雨,我無帶傘,淋到濕晒,上到去餐廳侍應立即接左我滴水的風褸幫我放後欄掛起晾乾,再比暖水及紙巾,好細心。為咗呢個優質服務,我唔介意再來。

caesar salad 以跟餐沙律來講,算大盤。基本的romain 煙肉碎麵包粒以外再加上銀魚柳及煙沙甸,好足料。沙律dressing份量剛好,撈得幾好食

IMG_5863.JPG

青口蟹肉意粉 青口連殼,雖然嫩口但覺得有點過生。彈牙意粉上鋪上蟹肉及意大利青瓜碎,醬汁輕盈,清清地,不俗。

IMG_5864.JPG

IMG_5865.JPG

原本點餐加$10 Gelato ,但我喜歡堤拉米蘇,所以散點。堤拉米蘇好大杯,但過濕,無乜酒味,而面頭的朱古力脆脆有畫蛇添足之感,咬到我口軟。

IMG_5866.JPG

套餐包咖啡

IMG_5867.JPG

餐廳喺商廈二樓,一般西餐廳裝修,特別在有個露台同酒吧,可以來飲番杯都得。

IMG_5868.JPG

IMG_5870.JPG

IMG_5871.JPG

露台位,當日太大雨,只能隔住門影

IMG_5872.JPG

呢個位有簾間開,可享受點點私隱

IMG_5873.JPG

後欄有個露天位,可包場

IMG_5874.JPG

IMG_5875.JPG

侍應自動波送上暖水,飲完個心都暖哂👍🏻

IMG_5876.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()