close

IMG_3547.JPG

7/2021光顧

朋友落order : 「金鐘至銅鑼灣,要坐得好,食物味道唔太差」一個好似無要求的要求,其實唔容易,因為朋友的「坐得好」唔係一般的好,加上下午兩點至食,想食的餐廳好多三點後休息,我地要坐足一個下午,選擇已經少左好多,又估唔到平日的下午都好難揾位,結果只剩Conrad Hotel lobby lounge,去到見到大把位。食完就明白點解咁多位,因為質素認真麻麻,好彩尚算坐得舒服。

 

Parma Ham pizza Parma瘀色,又乾又鞋

IMG_3544.JPG

卡邦尼意粉的白汁起粒,差過高級快餐般的餐廳出品

IMG_3545.JPG

洋蔥湯,見到塊芝士麵包都知死(sorry,我唔可以形容佢係toast)成個洋蔥湯死氣沈沈,稀了了,完全唔掂。

IMG_3546.JPG

Nachos 呢個我真係完全接受唔到,同侍應講d nachos 似被膠水黐住咁,我原風不動地退比佢。

IMG_3547.JPG

strawberry fizzy 朋友話有葯水味

IMG_3548.JPG

咖啡特飲 唔記得個名,只記得用TWG 帶朱古力味的茶加入咖啡。朋友話似泰國花茶加咖啡,「幾得意」🙄

IMG_3549.JPG

我點的咖啡一般

IMG_3550.JPG

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()