close

IMG_0449.JPG

4/2021光顧

嚟呢間餐廳真係三顧草蘆,之前兩次來,一係未開一係收工。呢次終於食得到,店內老闆及幾位老伙記團隊勤快合拍,店子小小,清潔整齊,食客大部分係區內客,外賣堂食點菜自動波,諗都唔使諗,反而我喺雞火煨麵同雲吞中間猶疑左好耐,最後大叔幫我揀,因為雲吞賣哂。不過小店預貨似乎預得唔多,我幾次星期日去,水餃雲吞一早無哂,係一次十二點左右至食得到。上次兩點零去到,連豆漿可樂都賣晒,真誇張。

 

雞火煨麵 煨麵上枱,見到奶白色的湯底已滿心歡喜,果然湯濃味美。湯底因為加左花奶厚身左,好掛麵,冬菇用酒醃過,雞肉切成丁方塊,大細剛好,加埋蔬菜,大大碗,好味又飽肚。有清茶供應,讚👍🏻

IMG_0446.JPG

菜肉雲吞  雲吞飽滿,饀料切得幼細,餃皮厚薄適中,味道濃淡合度,大大粒,唔使加麵都飽。大叔叫我下次加雪菜,會更好味。

IMG_0447.JPG

大排麵,即炸豬扒麵,麵條滑溜,湯頭偏甜,豬扒薄身,炸得頗乾身,但係預先炸好,炸粉有點腍,味道不濃不淡,麻麻地。

IMG_0448.JPG

小店喺平台上,街坊老店,有中場休息㗎

IMG_0450.JPG

IMG_0451.JPG

IMG_0452.JPG

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()