close

IMG_7690.JPG

3/2021光顧

 

上次食完覺得唔錯,今次帶埋太后來,點左一個lunch set 及一個premium lunch set lunch set 保持水準,premium lunch set fancy ,睇同食都好開心,再次讚賞服務令人感覺舒服、熱度剛剛好的侍應。

 

開胃菜 芝士波

IMG_7691.JPG

Lunch set 頭盤 crab 

青瓜yoghurt sauce 下面係蟹肉,最底下一層藜麥,食的時候一匙滔到底,鮮甜蟹肉配上清新的青瓜mouse,加入藜麥增添質感。

IMG_7692.JPG

Lunch set main course lamb leg

通常食羊鞍,今次試下羊腿。大鄉里地以為係一隻脾咁上,點知原來係牛柳咁款,肉同筋混合一齊,肉質無羊鞍咁嫩,但仍算柔軟,肉味頗濃,我覺得唔錯。但太后唔多欣賞,我換左我碟牛比佢。

IMG_7693.JPG

Lunch set 甜品 Floating Island

無乜印象,好普通的甜品

IMG_7694.JPG

Premium lunch set 頭盤 Foie Gras

好似kinder出奇蛋咁,一道菜有三樣嘢食,好開心。花瓜terrine用白味噌、brown sugar sake 醃製,味道清新輕盈,減淡左鵝肝的濃味。

IMG_7695.JPG

蛋殼內係鵝肝mouse,混入cinnamon honey及梨肉,味道香濃幼滑,配合烤得綿香的麵包,好睇又好食。

IMG_7696.JPG

IMG_7697.JPG

Premium lunch set 頭盤 Endive

Endive即係苦白菜,真係食西餐學英文。呢個頭盤係素菜,兩款苦白菜兩種做法,先用煙燻,上枱時用個玻璃罩罩住,感覺大笨象。

IMG_7698.JPG

IMG_7699.JPG

分兩層,擺盤贏哂

IMG_7700.JPG

薄薄的Endive夾住洋蔥蘑菇泥,鋪上薄片白蘑菇,灑上菠菜做的powder,配黑松露蘑菇汁。食材高質,菜有菜味。

IMG_7701.JPG

另一款係Radicchio,我覺得似紫椰菜,椰菜層層夾著松露及parmesan cheese,豐富的口感,食落居然覺得有d似食肉。

IMG_7702.JPG

Premium lunch set 可揀4 courses 5 courses,我揀左4 courses,之後另加餐廳的簽名菜 : 紅蝦。鍾意食紅蝦鮮甜肉嫩,最重要係蝦頭好多膏,好正。上枱時見到大大隻的紅蝦好開心,點知當日的蝦頭無乜膏,乾爭爭,有點失望,都明白肉眼係睇唔到多唔多膏,唔關廚房事,只好嘆自己唔好彩。侍應問我好唔好食,我照直講,佢話同我反映,心想反映有鬼用咩,都食左啦,我只有笑笑口講聲唔該。點知佢轉頭揾左個鬼佬經理過來,又要講英文,頭都痕,最後我只聽到佢話整多隻比我。

IMG_7703.JPG

呢隻差好遠,同樣咁大隻,蝦膏出哂嚟,蝦身grill得火喉剛好,半生熟,肉嫩鮮甜,旁邊黑色的係蝦膏醬,但配蝦肉食反而奪哂蝦的鮮味,所以我都係用來配麵包食,烤得油香的grill bread 索埋蝦膏食,正👍🏻

IMG_7704.JPG

IMG_7705.JPG

Premium lunch set main course Beef

上枱時又係好華麗,牛肉、薯蛋球、配菜、牛骨髓蠟燭

IMG_7706.JPG

牛骨髓做的蠟燭,小碟內放入芝士,牛骨髓溶左之後混合芝士,搭上外脆內綿的薯蛋球,即刻變成邪惡食物,太后食到唔停口

IMG_7707.JPG

IMG_7708.JPG

侍應介紹呢舊係calotte beef,我當然唔識,但睇落都覺得靚仔,牛肉外面grill香,食落肉味濃,肉質柔軟,比和牛好食得多,我總係嫌和牛無牛味。但我只係食左兩口就比左太后,見佢好欣賞,居然成件食哂

IMG_7709.JPG

配菜係瑞士甜菜夾牛面頰,感覺似食之前的苦白菜頭盤

IMG_7710.JPG

Premium lunch set dessert

soufflé 

食到呢度已經飽到上心口,最後重來個份量十足的朱古力soufflé ,真係頂唔住。朱古力濃香十足,加入雪糕,一冷一熱好過癮,但我嫌個soufflé 太濕,加上太飽,食左一半要放棄

IMG_7711.JPG

IMG_7712.JPG

小蛋糕要打包了

IMG_7713.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()