close

東 day 7

 

喺妙乃湯享受完早餐後就出發去蔵王,因為車程遠,所以無景點,只係中途停留食左個lunch ,喺SA去個廁所。晚上住宿蔵王國際飯店,喺正滑雪場隔離,若真係來滑雪就非常方便,但好似我地咁,唔係滑雪又自駕,可以選擇住附近,因為呢間旅館都幾貴,房間一般,膳食唔得,服務好hea,唔值。

 

離開乳頭温泉時落雪,團長話有跣軚,我feel 到一下,但我絕對信任團長,毫不擔心

東 day 7

東 day 7

東 day 7

午餐 : 藤春食堂

東 day 7

有名堂的,係炒麵四天王。

東 day 7

好地道的餐廳,食客都係附近辦公室的職員

東 day 7

餐牌看似好多款選擇,睇真d,其實只係炒麵、蛋、肉、大份、細份,將呢五個元素組合,你計下可以有幾多款,餐牌上就有幾多款,我點左細份,肉加蛋炒麵

東 day 7

飯後再出發,路程從有雪到無雪再到有雪

東 day 7

東 day 7

終於到藏王,離遠見到山上的冰樹好靚,無想過原來今日見到的已經係最靚🥺🥺

東 day 7

蔵王國際飯店

東 day 7

大型温泉酒店

東 day 7

東 day 7

東 day 7

東 day 7

標準和式房間格局

東 day 7

東 day 7

東 day 7

東 day 7

東 day 7

東 day 7

你見開左窗,因為暖氣好焗,但無得調節温度,只可以選擇開或關。就如服務台職員所講 if u feel hot, u can switch off the heater, if u feel cold, u can turn it on.唔該哂

東 day 7

房間對正滑雪場

東 day 7

若天氣唔係咁凍,我會行橋過對面行下

東 day 7

眨吓眼就黃昏

東 day 7

超級唔得的晚餐

東 day 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()