close

東9

 

今日我離團自由活動,來個仙台city walk。先去食pancake 作早午餐,見G神比小店幾高分,點知誤入粉絲店,食物出品一般,可能係粉絲大本營所以高分。之後行下飲下咖啡,因為天氣凍又無乜好行,我番酒店睇youtube hea下仲舒服。晚上會合團友食飯,簡單的一天。

 

pancake 店門面幾可愛

東9

估唔到顧客都好可愛,喺度整緊偶像支持牌,呢位偶像我唔識,若喺香港就等於去左姜濤大本營。

東9

pancake 一般,有點實

東9

下午跟IG去行街

東9

一般民生商店街,每一間店只賣一樣嘢,一間賣肉一間賣米,又有髮廊,似小雲的天神村。不過條街好靜,有點荒涼feel

東9

東9

呢間最有型,賣古董,一對中年夫婦(?)主理,女士喺店內的工作枱做手工燈罩,好靚,不過每盞要十萬yen起跳,我都行得好小心。小店左鋪右居,整個單位好有型。

東9

返回市中心飲咖啡,原本飲齋啡的我,來到肥威工廠,無理由唔飲肥威?

東9

行兩行無乜癮,無乜好shop,天寒地凍,都係買個芝士雞塊回酒店攤抖下好過。

東9

晚上喺酒店附近搵間小店晚餐

東9

團長揸左幾日車,唔飲得酒,今日還車即自隊清酒😆

東9

呢隻叉用來將串燒的肉從竹簽上拆出來,又幾好喎👍🏻

東9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()