close

IMG_9633.JPG

11/2019光顧

 

近年對於日本人煮西餐好有好感,見到呢間新餐廳由日本人掌廚,當然要一試。餐廳喺中環安蘭街18號食厦內,入面幾間餐廳都出名,餐廳在此落户,應該有番咁上下。餐廳佔地兩層,地方舒適,菜式配搭有心思,味道好,高雅的餐具配合簡約擺盤,侍應殷勤有禮,稱心滿意的一餐。

(不過最好睇清楚餐牌,因為好多菜色都要加錢,我無細心睇,結果埋單時有點out budget😜😜)

 

麵包有briochesourdoughs 配上加左橄欖油及綠茶粉的牛油  兩款包烘熱上枱,brioche鬆軟,充滿牛油香。sourdoughs 外脆內軟,食落有麵包香又有煙靱口感,牛油味道一般,只食麵包都夠

IMG_9620.JPG

Amuse-bouche 剝皮魚配白味噌柚子汁 充滿日式風味,剝皮魚肉質肥美,配上甜甜的白味噌及清香帶酸的柚子汁,開胃

IMG_9621.JPG

火灸chu-toro配日本醬油醋果凍及wasabi cream  好多餐廳都有提供呢款菜色,但好多時chi-toro質素一般,肉質腍,而且就咁烤個外皮做成半生熟就算。呢度的chu-toro 質素高,咬落魚肉帶彈性,醬汁有心思,將醬油醋做成果凍,同冷盤好配合,wasabi同奶油混合成cream ,好幼滑,淡淡的wasabi味,唔會太搶。兩款食味,整體感覺完滿。

IMG_9622.JPG

IMG_9623.JPG

蒜泥蘿蔔濃湯 濃濃的湯好有質感,清甜的蘿蔔平衝左香濃的蒜泥味,湯面的法國龍蝦仔輕輕泡過油,外皮帶香肉鮮甜,成碗湯食味好有層次,好好的配搭


IMG_9624.JPG

IMG_9625.JPG

煎羊鞍 用我喜歡的紐西蘭羊鞍,肉質綿嫩,外皮酥香,點菜時我無話要幾多成熟,由廚師決定,因為我始終覺得只有廚師最了解舊肉點煮係最好食,結果令我好滿意,嫩滑得來充滿肉汁。配菜係eggplant purée ,菠菜同中東米。帶點fusion

IMG_9626.JPG

甜品 大堆頭,從頂到底 : 椰子sober rum 酒沙冰,巨峰提子,熱情果cream。平日我唔多喜歡食巨峰,因為帶酒味,怪怪的。不過今次配rum酒又幾配合。整體有多款質感口味之余卻又好清新,good

IMG_9627.JPG

IMG_9628.JPG

最後送上一個酥皮小食。套餐無包飲品,我約左人,無時間嘆咖啡,下次

IMG_9629.JPG

餐廳在安蘭街盡頭的食厦內

IMG_9631.JPG

餐廳分兩層,在2829樓,電梯按29

IMG_9632.JPG

進入餐廳係29樓,輕食及酒吧區,午餐有分set menu express menu兩款,選express menu 的坐29樓。

IMG_9634.JPG

29樓的大露台好吸引,尤其適合而家秋高氣爽的天氣

IMG_9635.JPG

express menu

IMG_9636.JPG

沿住樓梯往下走就係餐廳用餐區,天然光充足,木系裝修配上粉色系列餐椅,用色柔和,感覺舒適得來帶點活潑

IMG_9637.JPG

美食就在open kitchen準備,全程靜靜的,無油煙

IMG_9638.JPG

餐廳盡頭係一條長直樓梯上29樓,行動不便的食客可能要坐貨𨋢?有需要請於訂位時查詢。

IMG_9639.JPG

一線海景

IMG_9640.JPG

set lunch menu 我一向十分大意,而且睇嘢好求其,所以時常睇漏menu上的字眼,試過成版menu睇漏左,結果食唔到最想食的菜色。例如今次,我以為係$340 2 course$480 3 course,包甜品,結果原來係甜品要另外加錢,我點的湯又要加錢,結果以為連加一五百幾銀的一餐變為七百幾,堅智障。

IMG_9641.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()