close

IMG_8793.JPG

12/2016 光顧

荔枝角D2Place 一帶開左好多餐廳,又好彩地我試左幾間都唔錯喎。呢日星期日來食個weekend lunch,之前晚上經過見裝修簡潔,又有個鬼佬廚師(我係崇洋呀,吹咩!)好似幾有feel,決定來試下。喺門口見到個menu頭盤加主菜由百幾至二百幾,再要加一但唔包飲品,都幾貴,但點都平過隔離salty pig 一個班尼迪收$148,決定入去,好彩食到尾至知包個dessert buffet,感覺抵哂,其實餐牌寫左,但崇洋唔等於識英文。整體都幾好味,pasta做得唔錯,坐得舒舒服服,雖然份量偏少,但百零蚊個餐都算係咁,麵包任添,叫多兩個補數,有機會再來食pasta

麵包任添,熱辣辣,有咬口

IMG_8785.JPG


同無主意的朋友來食,兩個餐我揀哂。頭盤點左火腿包軟芝士,火腿的咸香配上淡味的軟芝士,無論味道同口感都好合我心意,伴碟的蔬菜夠新鮮

IMG_8786.JPG

另一個都係我喜歡的蛋餅 凍食,有蛋香,belle pepper 清甜,配淡淡的tomato sauce ,好味

IMG_8787.JPG

主菜兩個都係pasta,朋友的蕃茄豬面肉penne又香又濃,penne煮得煙靱,好味 。另外有扒可以揀,但午餐唔想太heavy,不過見隔離枱的羊扒幾靚。


IMG_8788.JPG

我點的什菌caesareccie 一樣咁好味,香濃的醬汁配上juicymushroompasta 質地咬落彈牙煙靭,好有水準。

IMG_8789.JPG

甜品有六款選擇,普普通通,tiramisu 幾好味。

IMG_8791.JPG

另點咖啡,改不了永恆的卡扒千奴。細細杯,個泡好厚,咖啡好濃,泡沫與咖啡各佔一半,所以幾啖飲完。

IMG_8790.JPG

 

IMG_8792.JPG

 

IMG_8794.JPG

arrow
arrow
    文章標籤
    荔枝角
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()