IMG_3734.JPG

 

酒店在山腳下,酒店範圍內有好幾間小屋,但房間及餐廳都在主樓內(箭咀指住)

 

冰島稱得上酒店的住宿,價錢都唔平,所以我全程都係入住airbnb cottage 小屋。不過為左配合明日Jökulsárlón冰湖遊,所以選擇在Hof過夜。Hof一帶住宿選擇少,價錢貴。因應個人條件所限,我焗住揀呢間 ,亦係全程唯一入住的酒店。酒店設施一般,實在唔值呢個價錢,若果唔係與太后同行,我寧願揾間平價的求其過一晚就算。講番間酒店,房間無廚房,附近好荒涼,四圍都唔見有其他餐廳,客人可以在酒店內餐廳用餐,但記得預訂。酒店會於入住前email問你訂唔訂位,我都選擇在酒店內用餐。房間分兩種 : 有衛浴或共用衛浴,訂房時請注意。

 

資訊 :

booking.com預訂

 

主樓,到達時又落大雨,第二日又一早走,無心機四圍影

 

IMG_3735.JPG

 

酒店細細,分兩層,receptionpublic area 及餐廳在一樓,裝飾滿滿的北歐風

 

IMG_3736.JPG

 

IMG_3737.JPG

 

選擇家庭房,一張雙人床加兩張單人床,一字排開,房間就係咁大,一眼見哂,索價$3000d,包早餐,晚餐另計,好肉赤。房間在下層,房間後門直通停車場,可以由後門搬行理入房,唔使學我搬成層樓梯咁辛苦。

 

IMG_3738.JPG

 

好彩房間係新裝修,尚算乾淨

 

IMG_3739.JPG

 

標準衛浴設計

 

IMG_3741.JPG

IMG_3742.JPG

 

水壺只用來裝水係常識,要寫到明,水壺一定曾經受左好多委屈😢

 

IMG_3740.JPG

 

共用浴室的房間在二樓

 

IMG_3743.JPG

 

共用衛浴整潔,面積大

 

IMG_3744.JPG

 

餐廳

 

IMG_3745.JPG

 

是日晚餐,我地選左pasta,羊肉三文治及雞卷,味道不俗。早餐係一般歐陸早餐,自助形式,麵包cold cut等食物,無熱食。

 

IMG_3746.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()