close

IMG_4306

早上於酒店內食完簡單但豐富的早餐,就往直島進發,正式進入藝術祭之旅。坐10點船,原本想昨晚買定船票,但職員話要即日買,所以早少少去排隊,停車後再買票,若連車上船,要注意車的長度,出發前查清楚,否則到時由職員目測亦可。上船後停好車就上船艙坐。日本的船真係好整潔,窗口一列大玻璃,睇景好清楚,連厠所都夠豪華,佩服!

排隊上車,注意 :不同線去不同港口,請注意指示

IMG_4286

出發 !

IMG_4287

好細心,每個輪都放個阻

IMG_4288

再見高松港

IMG_4289

IMG_4290

豪華厠所

IMG_4291

 船程大約一小時,在宮蒲港落船,一落船已經係information centre 同巴士站,加上正舉行藝術祭,配套齊備,非常熱鬧。

IMG_4292

無揸車的可坐巴士,南瓜迷至愛

IMG_4294 

亦可以租單車

IMG_4319

大部份路段沿海而行

IMG_4293  

島上小小麵包屋

IMG_4296

介紹少少藝術祭的資料。瀨戶內海藝術祭每三年舉辦一次,每次展期約三個半月,分春夏秋三段時間。由不同國家的藝術家創作約一百個展品,分別散佈於高松港、宇野港及瀨戶內海7個小島上、。部分展品要付費欣賞,若認真參予的可以買本書再加個pass,書內有藝術祭的詳細資料,展品簡介,買pass則可以用一個價錢睇哂咁多展品,唔使遂個比。我唔係藝術人,純粹好奇,所以無買pass。呢個計劃最有意思係以藝術來活化七島。話說年輕人紛紛搬到城市,加上人口老化,小島日漸凋零,財團Benesse先在直島推出不同藝術計劃,再慢慢擴展至其他島嶼。藉著每三年一次的藝術節,將展品擺放在島上不同角落,或將荒廢的老屋活化,作為展示塲地,參加者如我就以check point 方式,依照地圖在島上四出尋找展品,喺呢個過程中,你可以順道遊遍小島,而小島的居民亦落力參予,一些老人家更會做義工,為整個地方注入活力,實在好有意義。

繼續旅程。整個直島就似係建築師安藤忠雄的的展示台,可惜我只夠時間去地中藝術館、安藤忠雄博物館同參觀家計劃,其餘的要等有機會再來了。熱門展品雖然人多,但大會安排好好,分時段參觀,可以先登記,在指定時間回來,加上人人守禮,整個過程都好舒服。

地中美術館,好多人排隊買票入場

IMG_4295

 要買票,先領取限時買票的票

IMG_4297

走向美術館,花團錦簇

 IMG_4298

 朝聖 !

 IMG_4301

館內不可攝影,呢個係藝術館附設的餐廳外貌

 IMG_4299

看海的日子

IMG_4300

IMG_4302  

藝術節其他展品

IMG_4303  

check point指示牌

IMG_4304

朝聖x 2

IMG_4305

在本村睇家計劃途中撞入呢間玄米心食  あいすなお 食午餐,最出名的玄米餐已賣完,無選擇下點左未賣完的兩個餐,其中個梅子飯團出奇地美味,可惜時間有限,未能encore,需知日本人慢功出細貨,我唔可以為左個飯團放棄整個家....計劃。唯有忍痛離去。

 玄米心食  あいすなお 

 地址:香川県香川郡直島町761-1

 交通:「農協前」巴士站→徒歩2分鐘

IMG_4307

IMG_4308  

家計劃

IMG_4309 

 島上人的門外裝飾

IMG_4310

 一點新,一點舊,門牌與指示牌,好型!

IMG_4312

 睇完美術館同家計劃已差不多5點,再驅車去直島另一亮點 : 草間彌生的兩個南瓜作品。其實我唔多明白點解個作品咁受歡迎,但一塲來到都湊湊熱鬧吧,影完相已天黑。

朝聖x3 黃色南瓜有遺世獨立feel

IMG_4311

紅色南瓜可以行入去,小朋友當遊樂場,好熱鬧

IMG_4313

 仲有兩個南瓜,自己揾

IMG_4314

 島上有好多住宿,呢間好有趣,只可扎營

IMG_4315

IMG_4316

街角藝術

IMG_4317

IMG_4318 

今晚選擇住島上pension,享受鄉間的寧靜。由於pension 唔包晚餐,所以出外食,打算餐後到I love 錢湯泡温泉,可惜如意算盤打唔響,食完全程最難食的拉麵後已經唔夠時間泡温泉(關9點),唯有早早回pension 休息。

 整個旅程最難食的拉麵,右面的鯛魚麵食到鯛鯛聲拉麵似油麵湯又油又淡魚極薄只怪自己唔識欣賞

IMG_4320

I love 錢湯

IMG_4321

 靜夜.....結束愉快的一天

IMG_4322

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    2016瀨戶內海一圈遊
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()