close

IMG_8622

以前好鍾意嘆豪華spa,不過隨住荷包大縮水,近年都少做,齋按摩就算,但見到有好介紹都會試下。好似呢間,開在日本人區,做日本人生意多,以我「日本C都香d」 的理論,點都唔會死錯。果然上年試完,大家都好滿意,今年翻尋味。spa設於平實小屋內,佈置清簡。在網上預訂有promotion,選左個rain forest package, 15mins steam + 30 mins body scrub + 90 mins oil massage,盛惠1800 泰銀。
- steam 烤箱設喺露台,我地兩個人坐入去似坐監,好在有條冰涼香茅味毛巾敷面,無咁難捱
- body scrub 的磨砂纖細,技師手勢温柔,好享受
- oil massage 唔想聽小鳥流水音樂,自己帶埋個小喇叭,播住light Jazz ,半夢半醒,都唔知按成點,應該都好舒服。
 
我覺得值,骨精朋友話超值,連之前唔喜歡街坊店的好友都好滿意。
 
網址 : http://www.coranbangkok.com/en/
提供BTS 站接送服務
 
接送的tutu
 
IMG_8623
 
 
IMG_8624
 
接待處
 
IMG_8625
 
welcome drink
 
IMG_8626
 
朋友選另一款aroma massage, 有得選油,我個package 無得選油
 
IMG_8627
 
IMG_8628
 
四周環境
 
IMG_8629
 
IMG_8630
 
treatment room 在另一楝小屋
 
IMG_8631
 
 
IMG_8632
 
簡單房間
 
IMG_8633
 
更衣處
 
IMG_8634
 
入面係toilet 加shower
 
IMG_8635
 
steam 箱在露台,似坐監,好搞笑
 
IMG_8636
 
treatment 後的小食,椰子雪糕好好味
 
IMG_8637  
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()