close

IMG_7246.JPG

 

再次來到鹿兒島魚類市場,可惜到達時又係店鋪已關,莫非真係要晨早8點前到訪?無得行市場,唯有直接去食早餐。我2016年曾經來過,市場外圍同食店一幢似乎翻新過。食堂提供的刺身好新鮮,食得出魚的鮮甜,讚。之後去JR中央站shopping,初初plan 行程時仲怕無嘢做,點知一個車站商場就KO左一個下午,最後連商店街都無時間行,女人的shopping 能力實在太可怕。午餐原本團友想食gram pancake,奈何要行去天文館至有,最後試左星乃咖啡館,出品不俗。全日本好多分店,叫做去左日本幾十次,但我居然係第一次食,以後去日本諗唔到食乜,一於走入靚靚商場的餐廳層,揾間出名的,一定無甩拖,因為佢地品質控制得好,出品間間一樣,唔會差太遠。

 

資訊

新港食堂

地址 : 鹿兒島縣鹿兒島市城南町 37

電說 : 099-224-4564

 

上次鹿兒島遊記

 

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/334578534

 

兩年前應該都係食呢間,不過今次來,店面好似擴大了。

 

IMG_7241.JPG

 

團友們點刺身定食,我點左右下角的炸魚定食。喺上次已經想試個蜆汁,即係蜆仔麵豉湯,加埋兩條炸魚,好喜歡食呢d炸魚,肉質嫩滑,細細條但啖啖肉,炸得香口乾身,very good。見到隔離枱點左海膽刺身,一於死跟,可惜質素一般,可以不點。

 

IMG_7242.JPG

 

食完後打算行市場,可惜已水盡鵝飛

 

IMG_7243.JPG

 

四圍行,遇到另一批食客

 

IMG_7244.JPG

 

IMG_7245.JPG

 

魚市場對面係櫻島火山

 

IMG_7246.JPG

 

兩年前來的時候,可以坐在石膊上遙望櫻島,而家起高左一倍,就咁企喺度係睇唔到櫻島,喺長長的圍牆中間有條梯,要爬上去至可以坐在防坡堤睇到櫻島近景。

 

IMG_7247.JPG

 

shopping 半場休息,往星乃珈琲店醫肚,都好多人排隊㗎

 

IMG_7248.JPG

 

咸甜點出品皆不俗,可惜今日的pancake 燶左d,但相信我,燶左都贏香港出品的成條街

 

IMG_7249.JPG

 

IMG_7250.JPG

 

鹿兒島的聖誕燈飾

 

IMG_7251.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()