close

IMG_6422.JPG

2/2021 光顧

又一間本地薑咖啡店。由最初喺select shop 一角到長大獨立,喺金鐘銅鑼灣中環開分店。但見港島區市場遂漸飽和,呢隻象同其他店一樣,進駐九龍。新店喺K11 musea 7樓一角,我都係偶然發現。同其他分店一樣以橙色為主色,裝修好chill。食物味道一般,餐點份量少價錢貴,物非所值,而且質素不如金鐘店,咖啡店環境唔錯,坐低飲杯嘢係幾好的,食嘢就免問了。不過又係排隊排到儍,K11場內有好多選擇,再試下其他好了。

 

咖啡肥威與拿鐵,唔夠香濃

IMG_6417.JPG

IMG_6418.JPG

温泉蛋豬肉飯 分量少,咪睇隻碗咁大,其實只有薄薄一層,好簡單的食物,收$118,其實我應該要坐耐d抵番數

IMG_6419.JPG

IMG_6420.JPG

牛油果多士,只得一件細細件,收成舊水,又係我討厭的切片牛油果,真係無下次。

IMG_6421.JPG

之前經過無晚市,所以無人,我影定相先。餐廳喺7樓一角,全層都係餐廳,無人行街,就算半開放都唔似動物園

IMG_6423.JPG

IMG_6424.JPG

露天茶座,又係縮喺一角,靜靜地唔錯,不過有排等位

IMG_6425.JPG

IMG_6426.JPG

IMG_6427.JPG

IMG_6428.JPG

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()