IMG_7050.JPG

2/2021光顧

上次來食點心,食完好滿意,今次再來食商務套餐。套餐有三款點心、小菜、炒飯及甜品,食物賣相精緻,用料優質,味道濃而不膩,套餐咪睇佢每樣少少,其實夠飽。不過為食的我忍唔住加多個煙燻鵝肝,好滿足。

 

虎珀合桃,跟欣圖軒的一樣好昧

IMG_7040.JPG

三款點心 : 龍蝦春卷、三文魚籽蟹肉菜苗餃、黑魚子糯米小丸子。點心做型出名精緻,上枱時仍能保持温度。龍蝦春卷蒜味香,龍蝦啖啖肉,糯米小丸子夾著口感同樣軟糯的墨魚,好夾。

IMG_7041.JPG

胡椒咸菜枝竹法國羊腩 睇餐牌以為係羊腩煲,上菜時至知係湯,裝喺小砂窩內,非常保温,熱辣辣,打開時香氣撲鼻。羊膻味都入哂湯內,羊肉反而唔膻。咸菜入味湯香濃,濃湯沁入枝竹及蘿蔔內,美味👍🏻

IMG_7042.JPG

籠仔荷香污糟雞 雞肉juicy冬菇肉厚,雞肉吸收左杞孑紅棗等藥材,帶點清甜,可以加豉油食,但醬汁濃淡適中,就咁食已夠味,加左豉油反而味道複雜左。

IMG_7043.JPG

魚香炒蝦球 好大隻蝦球,咬落爽口,茨汁濃稠合度,味道剛好,伴菜小茄子好清甜,所有嘢都恰到好處。

IMG_7044.JPG

臘味芥蘭炒飯 炒飯粒粒分明,濕度剛好,臘味香而不膩,芥蘭切得好薄。

IMG_7045.JPG

甜品部分比較弱,桂花糕及合桃酥,味道好,但比起之前的菜色就實在平凡,有點反高潮

IMG_7046.JPG

追加的煙燻鵝肝 賣相有氣勢,鵝肝凍食,入口即溶,如cream一樣滑,煙燻味剛好,果然名不虛傳

IMG_7047.JPG

IMG_7048.JPG

IMG_7049.JPG

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()