IMG_4742.jpg

2/2021 光顧

 

餐廳的3 course lunch set 幾抵食,賣相精緻,配搭有心思,味道又好,侍應有禮,之前食過唔錯,帶太后來,佢一坐底好担心食唔飽,結果好滿意,叫我轉左餐牌後再帶佢來。上次食過chef table都好滿意,轉左餐牌後本來訂左晚餐,但因為疫情關係無得食,恢復晚市後一定會再食💪🏻

 

Amuse bouche 紫菜做的tart 皮上係醃三文魚及魚子,味道好有海洋感又好味

IMG_5948.JPG

頭盤 雞腿肉醬 以雞腿肉加入醃洋蔥及栗子做成肉醬批,批上鋪上布冧果醬,配小toast 食,果醬及醃洋蔥酸酸甜甜,配肉好夾。厚toast烘得鬆軟,不過肉批較實,配toast未能搽開,結果都係包還包肉還肉食。

IMG_5951.JPG

IMG_5952.JPG

頭盤 鯖魚tartar配青瓜及青提,淋上青瓜香草清湯,整個頭盤好清新,太后大讚。

IMG_5949.JPG

IMG_5950.JPG

自製愛爾蘭soda breadcream butter

IMG_5953.JPG

主菜  低温煮的𩶘魚好滑,cream狀鱈魚籽醬汁濃厚,配魚同食增加質感。配菜係kale及小番茄,味道及份量都恰到好處

IMG_5954.JPG

IMG_5955.JPG

主菜 14日熟成鴨肉 煎鴨胸非常柔軟,夾埋鴨皮的油脂同食,口感豐腴。另有一小件鴨肉漢堡,配白蘿蔔及紫蘇,好好的平衡。

IMG_5956.JPG

甜品 白朱古力pans cotta上係梨肉做的水珠、加上無花果葉味雪糕,放上金盞花葉,整體味道清甜,又靚又好食。

IMG_5957.JPG

IMG_5958.JPG

甜品 brownie墊底,放上海鹽可可脆殼,最上層係合桃雪糕,brownie 軟綿綿,有點似tiramisu ,平實的外表下帶著細節。

IMG_5959.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()