IMG_5589.JPG

1/2021光顧

 

AMBER 旁的小餐廳,比起AMBER,算係輕食了。光顧週末的brunch,最抵係90分鐘free flow drink,套餐分兩款價錢 ,差別係較平的只提供sparkling wine,較貴的有champing及紅白酒,食物選項則兩個餐一樣,頭盤set定,主菜及甜品可選擇。食物味道好份量足,氣氛輕鬆,值得一試,不過得兩小時用餐,好處係唔怕飲醉。餐廳喺amber 外,類似輕食bar,不過我當日去時fully book,離開時居然見到有兩枱二人枱set左喺餐廳走廊,講真,我就接受唔到,若大家訂位時要留意下。

 

To start ; 牛角包、麵包、smoke salmonpickle 全部自家製,仲有ham cheese,款款好味,食完都半飽。

IMG_5569.JPG

IMG_5570.JPG

IMG_5571.JPG

主菜我選意大利雲吞。雲吞饀係巴馬臣芝士,配上清甜的亞枝竹,topping 刨上片片黑松露,又靚又好食。

IMG_5572.JPG

IMG_5573.JPG

IMG_5574.JPG

IMG_5575.JPG

pork belle 加椰菜 pork belle juicy,椰菜甜,配上pickle ,減油膩

IMG_5576.JPG

甜品 千層酥加雲呢拿雪糕,千層酥好酥鬆,good

IMG_5577.JPG

朱古力疏乎呢,朱古力味濃,疏乎呢好有家氣感,好好味,呢個係朋友點的,下次你要點呢個。

IMG_5578.JPG

今次飲左香檳、紅酒、白酒、cocktail,咖啡,講真,酒的質素一般,幾淡,不過多選擇,感覺開心。

IMG_5580.JPG

IMG_5581.JPG

IMG_5582.JPG

IMG_5583.JPG

IMG_5585.JPG

IMG_5586.JPG

IMG_5579.JPG

IMG_5584.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_5587.JPG

IMG_5588.JPG

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()