close

IMG_3689.JPG

12/2020光顧

餐廳之前因裝修停業,重開後餐單風榴亦有更改。新餐單多左素菜選擇,清淡左,今次選 3 course lunch set,好多菜式都要另外加錢,而家點餐真係有「見價不是價」的感覺。主菜好味,頭盤及甜品一般,最驚喜係個petit four ,好華麗。不過似乎暫時未能吸引我再來了。

 

麵包有空氣感,濕度剛好,簡單配海鹽牛油,好味

IMG_3672.JPG

 

IMG_3673.JPG

Amuse Bouche red bell pepper paste 上面係chilli 做的薄片,下面係parsley sauce。雖然係素食,但red bell pepper paste 有質感,味道好濃,感覺唔似素食,健康又好味。

IMG_3674.JPG

IMG_3675.JPG

頭盤 Foie Grasfour spicesyellow beetroot無前途的我永恆點花瓜(其實想點龍蝦,但要加錢)鵝肝凍味道濃質地幼滑,甜菜頭爽甜,切薄片砌成花放鵝肝上,似個小花園,兩者加埋跟麵包同食,口感豐富有層次。

IMG_3676.JPG

IMG_3677.JPG

主菜 Pigeon 又係慣性點菜,總係抵擋不了鴿肉的嫩滑,而且法國菜的鴿煮得較生,肉更嫩。主菜鴿肉皮香肉嫩,另外有用剁碎鴿肉做饀的酥皮鴿肉角,皮酥肉juicy,配朱古力汁及beetroot同食,加上玫瑰花瓣點綴,色香味俱全。伴菜的桃都好味。

IMG_3678.JPG

主菜 鹿肉 侍應話係野生打獵回來的鹿肉,有機會食到子彈碎,若食到就係幸運的意思。雖然唔多相信,但起碼為菜式增添故事性。朋友話肉味濃,唔錯。

IMG_3845.JPG

甜品 兩個甜品我都想唔起係乜。可能記憶都被華麗的petit four 分左去。

IMG_3680.JPG

IMG_3681.JPG

華麗的petit four 分別有 : 日本士多啤梨、Madeleines、糖醬杯及 hawau shot

IMG_3682.JPG

冰鎮日本士多啤梨

IMG_3683.JPG

Madeleines配柿味果醬,果醬頗甜

IMG_3684.JPG

小杯內係杏仁醬 上鋪dark chocolate 醬,香而不膩,

IMG_3685.JPG

hawau shot,用espresso coffee 做底,見侍應加冰加lime放入雞尾酒容器搖兩搖再倒出來,講真味道無乜特別,但見到侍應的功架就覺得杯嘢好勁囉。

IMG_3686.JPG

IMG_3687.JPG

咖啡不濃不淡,但問題喺隻杯度,靚就靚,但好傳熱,要等咖啡涼左至攞得起隻杯,咖啡温度打折扣了。

IMG_3688.JPG

餐廳裝修後無左個萬箭穿心裝飾,整體感覺平凡

IMG_3690.JPG

IMG_3691.JPG

幾欣賞呢張櫈仔,好有型

IMG_3692.JPG

IMG_3693.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()