IMG_1442.JPG

 

10/2020光顧

餐廳喺我個list上放左好耐,以前喜歡主理人David Lai 喺西環的餐廳Bistronomique,後來知道佢同拍檔拆夥,開左neighbourhood,但一直無機會來,多年後終於可以一嘗心願。餐廳喺百子里公園內,位置隱蔽,西式小餐館,只開晚市,氣氛casual,店主對美食有要求,喜歡創作不同菜式,食材有質素,食物味道好,小食portion 細,main course 則大大份,價錢徧貴,不過獨立小店成本高,都無辦法,接受到就食囉。

 

IMG_1425.JPG

 

阿枝竹配肝醬 擺盤靚,肝醬味濃,配清新的阿支竹,平衡口味,我鍾意食肝醬,啱口味。

2E3065E2-4F51-438C-834C-5E72185241D6.jpg

IMG_1427.JPG

青口肉嫩惹味。

9E9F21F7-2296-4611-94C5-D9DF01F51EBA.jpg

炸魷魚釀阿支竹,魷魚筒柔軟,薄薄炸粉加添酥脆口感,炸物唔油膩,內裡的阿枝竹蓉平衡魷魚的豐腴感

IMG_1429.JPG

IMG_1430.JPG

鹽焗雞 用元朗120天大的黃油雞,先用鹽封焗好,侍應送上枱時以為食得,原來只係撥開浸鹽,cut 一刀,介紹隻雞有幾juicy,之後擺回廚房做焗飯。

IMG_1431.JPG

IMG_1432.JPG

IMG_1433.JPG

焗飯上枱,隻雞連雞雜雞油及松茸一齊焗,上面淋上creamy mushroom sauce,好香好豐富,口感豐腴,有昔日家中整的「扶翅」焗飯風味,暖笠笠的感覺,好出色👍🏻近排見到好幾間餐廳上都有焗黃油雞的菜色(應該係人地有好耐,我最近至有留意)覺得成千銀食隻雞有點兒那個,但食過兩次,都覺得值得。

IMG_1434.JPG

大蝦linguine sauce充滿蝦味,好rich

4042480C-A8B5-4919-9434-2F67EC2B8CFB.jpg

buffalo ring 味道一般,我反而欣賞個blue cheese sauce romaine

47DDECDC-5D23-4747-BEEE-4A546068E0B3.jpg

新鮮清甜蔬菜,加入烟肉及大量橄欖油焗成的雜菜碟,暖版雜菜沙律,無咁生冷,啱我呢類熟女。

IMG_1437.JPG

Italian scottona porterhouse steak (要預訂)

問左G 神,Scottona即係「從未懷孕的不超過15/16個月的小母牛」即係嫩牛啦。同我喺Florence 食的T bone steak 好似差不多。舊肉燒得好香,肉質嫩,好有牛味,跟食日本牛係兩回事。但可能之前食得太飽,加上我唔係牛魔王,所以淺嚐一件就夠。嗜牛朋友就啱哂。

2EAE9502-3C50-4160-93B8-5557C4957146.jpg

用煲仔上的mash potato,好綿好滑,不過味道帶點酸,唔多習慣。

IMG_1439.JPG

蘋果撻 傳統的做法,好甜。

IMG_1440.JPG

canele 上枱時仲係熱,應該係剛喺烤箱攞出來。外面微脆有焦糖香,內裡綿密,好味

IMG_1441.JPG

餐廳比較難揾,喺百子里公園內

IMG_1443.JPG

餐廳細細間,小館子,感覺熱鬧cozy

IMG_1444.JPG

IMG_1446.JPG

喺卑利街41號旁的樓梯行上去就係

IMG_1447.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()