IMG_1292.JPG

10/2020 光顧

喺銅鑼灣我通常去利園三期n.o.t. 飲咖啡,原來喺希慎廣場都有一間Ehonia x n. o. t.提供簡單餐點及咖啡。間放式cafe 賣點係高樓內的cafe,面對兩層高落地大玻璃,光猛開揚,望出窗外有居高臨下的感覺,唔算好坐但絶對係打咭之選。食物簡單,價錢合理,賣相同食材都唔錯,難怪總係排滿人。不過若只想飲杯咖啡,我自己就喜歡利園店,雖然都係開放式及只提供蛋糕,但比較清靜,座椅較舒適。n.o.t的咖啡真係平damericano$26 ,奶啡賣$32,好多地方都賣緊$34$40,所以呢度幾抵飲。

 

我早到,午餐要11:45至提供,先飲杯肥威,好開心坐到個打咭位,點知原來好睇唔好坐。呢排坐位的椅無椅背,而且比太陽曬到應,坐得耐都幾係嘢,結果我影完相都揾位搬。

IMG_1287.JPG

IMG_1279.JPG

scrambled egg with avocado 三文治用Ciabatta拖鞋包,厚厚的蛋加剛熟的生油果,視覺同口感都好豐富,食材質素好,$45幾抵食。

IMG_1280.JPG

我發覺自己坐cafe 係最能夠專心睇書同寫post,呢度咖啡較平,坐耐d,飲夠兩杯

IMG_1289.JPG

坐長電梯上到9樓,唔好入誠品,轉個彎就見到

IMG_1290.JPG

IMG_1291.JPG

開放式餐廳,有吧枱,餐枱,地台區因疫情關係無開

IMG_1293.JPG

最搶眼係呢幅大玻璃

IMG_1281.JPG

IMG_1294.JPG

11:45開始提供簡單餐點

IMG_1296.JPG

食材望落都唔錯,見到隔離枱的沙律新鮮,burger 賣相幾靚

IMG_1297.JPG

另有bagel、沙律及蛋糕等輕食。

IMG_1298.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()