IMG_0454.JPG

9/2020 光顧

 

之前食過覺得一般,不過有靚靚維港景,見到brunch$298一位,12:30前埋單離開仲有85折,比起平日一個pasta 已經要二百幾蚊,好似好抵食咁,帶太后來試下。可惜質素認真一般,而且坐得迫,太后話好似喺茶餐廳食飯咁,無下次 (我話左佢貴哂)。加上太后遲到,無左個85折,感覺蝕左。

 

意式拼盤 質素一般,整個盤可能放左一輪至攞出來,食物都乾乾地

 

IMG_0455.JPG

caesar salad 羅馬菜新鮮,見到炸蝦內心一沉,心諗又係無味膠刷蝦,估唔到食落爽甜彈牙,大大隻啖啖肉,炸漿幾脆口,sauce份量剛好,整個沙律都好味

IMG_0456.JPG

開心果鴨肉醬寬條麵 望落乾爭爭,諗住唔荒好,好彩撈匀後的汁夠掛麵,鴨肉醬味濃,寬條麵有咬口,算係咁

 

IMG_0457.JPG

main course 焗鱸魚伴大蜆 成碟都無味,魚皮唔香魚肉過熟,仲要加左$70,蝕左

IMG_0458.JPG

 

甜品有三款選擇,三款都無興趣,結果揀左心太軟,最無創意甜品之一。

IMG_0459.JPG

芒果海綿蛋糕 見到隻色都唔想食。蛋糕無海綿感,好乾,芒果又酸,食左兩啖放棄

IMG_0460.JPG

 

brunch 餐牌, 頭盤有意式拼盤,沙律有3款選擇,愈多人揀得愈多,我就二人揀一款。之後main course 甜品各選一款。飲品要加錢另點。

IMG_0461.JPG

 

被安排坐後排位置,一行有3張枱,好迫,感覺好差。

IMG_0462.JPG

 

有靚景都無心欣賞

IMG_0463.JPG

集團有9間餐廳,食過5間,得間安南越南菜會回頭,其他四間都唔得。不過總算有一間ok,聽講十里洋場ok,揾次試下。

IMG_0464.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()