IMG_0411.JPG

9/2020 光顧

放棄左喺香港食pancake好耐,之前食過兩間都無好印象,一係中間唔熟,一係就硬左,谷鬼氣唔再食。幸福pancake喺日本唔係我的首選,所以來到香港都無試過,只係朋友提議去食就食,點知有意外驚喜。pancake比起我之前食過的都好,幾接近日本水準,軟綿綿有空氣感之餘又幾實在,唔會似食風,食哂三塊都有飽肚感,不過蛋味唔夠香。值得一讚係糖醬用唧管,份量自決,我記得日本好似唔係咁,可能知道香港人怕甜,所以有此安排。幸福店令我尋回少少喺日本食pancake的幸福感,應該係我喺香港食pancake的首選.......若唔使排隊的話😅😅

 

幸福pancake  tiramisu pancakepancake一樣,分別在於個汁,topping的奶油味道幾濃。原味的叫幸福pancake ,加個朱古力汁再加點咖啡粉就加多$20,變成tiramisu pancake。其實成舊水食呢幾件嘢真係唔平。

 

IMG_0408.JPG

 

pancake配咖啡都啱,齋啡幾濃。餐廳用紙杯紙碟,呢下我有點打折扣。雖然話係環保餐具,但結果都係唔環保,因為香港的垃圾分類做得太差。

 

IMG_0409.JPG

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()