IMG_0046.JPG

8/2020光顧

日本過江龍,網上熱門cafe之一,終於喺九龍開分店,選址K11 Musea,場內好多競爭對手。首間店喺灣仔,每次經過都爆滿,我通常買外賣,hand drip 肥威都飲過,無乜特別印象。今次來尖沙咀店係想試下班尼迪,一早過來唔使排隊,班尼迪細細件幾的式,味道唔錯。餐廳設計幾型,叫做食過,但若要排隊或要再來就唔使了。

 

班尼迪  的式可愛,一上枱見火腿無煎過,就咁夾落去,似夾麵包,感覺唔多好。流心蛋蛋黃靚,荷蘭汁好香檸檬味但唔覺酸,質地較厚,有點似cream。墊底係焦糖多士,甜甜地幾特別,但我唔多喜歡塊牛油生菜,食落唔多夾。

IMG_0041.JPG

 

IMG_0042.JPG

IMG_0043.JPG

IMG_0044.JPG

肥威奶滑,落單時問過我要唔要double shot,咖啡師話佢地咖啡味偏濃,所以regular 就算。結果我錯了,以我個人口味,應該要double

IMG_0045.JPG

餐廳喺B2 層,接駁地鐵站隧道的電梯旁。簡約時尚,好有設計感

IMG_0047.JPG

IMG_0048.JPG

前鋪賣coffee,後鋪係餐廳,十零個坐位,水泥簡約風

IMG_0049.JPG

IMG_0050.JPG

IMG_0051.JPG

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()