close

IMG_0003.JPG

8/2020光顧

之前來過食lunch,覺得質素好又幾抵食,同朋友再來。點知lunchserve到兩點,我地兩點至到,雖然餐廳肯照做比我。但其實我都想試餐廳簽名菜焗黃油雞,難得朋友肯同我叫雞,於是放棄午餐散點。食物味道係好的,不過計過度過,都係weekday lunch d。記住係食lunch menu at dinning room,二樓食嗰個set

 

sourdough 皮脆內軟屬,牛油加入少少豉油,更香。洒上種子,感覺健康

 

Amuse bounce 底層係龍蝦mouse 中間tomato 湯啫喱,topping basil mouse 及青瓜碎,味道清新

IMG_0009.JPG

signature 蛋料理  流心蛋埋藏在加入辣肉腸、黎麥的mash potato內,上面放上牛油及檸檬汁打成的foam 整個頭盤感覺好豐富,但食落又唔heavy,調味好輕手,食的都係食材的味道

IMG_0012.JPG

Croquet 變種法蘭西三文治。切成四方小盒狀,芝士火腿加黑松露,松露香,但toast 煎得過火,外皮有點硬,又幾油膩,麻麻。最慘係好飽肚,影響我之後食雞的胃納。

IMG_0010.JPG

IMG_0011.JPG

焗黃油雞 隻雞需時50分鐘烹調,一上枱,原來係個套餐 : 一隻雞、一煲飯同一大碟沙律,好大笨象,早知之前唔點咁多。黃油雞香,跟rosemary焗,一上枱已一陣香味,好誘人。雞肉結實,頗嫩滑,有點雞味,外皮燒得香,咬落充滿油香,唔錯,配埋醬汁更好味。

IMG_0004.JPG

IMG_0016.JPG

沙律菜新鮮,配大量橄欖油及海鹽,簡單好味

IMG_0006.JPG

小鍋飯 用日本米,飯內加入雞皮香蒜香蔥同焗,飯粒晶瑩,粒粒飯都有雞油香,好味

IMG_0007.JPG
 

結果食唔哂要打包

 

IMG_0020.JPG

IMG_0021.JPG

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()