close

IMG_8827.JPG

7/2020光顧

記憶中係叫犇之食堂,可能犇字唔係太多人識讀?所以直接改為奔之食堂。時常經過銅鑼灣店,吸引我的係田園風裝修,但總覺得係食裝修的店。今次去尖沙咀店,食完後確認左我的感覺是對的,不過好在位置偏僻,唔多人,去飲杯嘢坐下都唔錯。

 

古早味炸雞鹵肉飯 店員解釋古早味炸雞即係炸雞浸鹵水汁,炸雞一睇就知太乾,雞肉唔夠juicy。鹵肉肥瘦適中,配上甜豉油,好味。其實我幾鍾意食鹵肉飯,記得有次去台南,食物唔多啱口味,我食左幾餐鹵肉飯,$6一碗,扺食好食又飽肚👍🏻

IMG_9188.JPG

麻辣牛肉乾拌麵 麻辣牛肉切絲,無乜口感,麻辣味中性,唔夠刺激,麵條配青瓜絲,麵條唔彈牙,青瓜唔爽脆,整碗麵死氣沈沈。

IMG_8823.JPG

愛文芒莎莎 莎莎濃厚又有果肉,好足料不過$52一杯,加多少少食碗麵都夠,我對愛文芒興趣不大,嫌太甜,較愛泰國水仙芒。

IMG_8824.JPG

尖沙咀店較隱蔽,喺dutyfree 化妝品部行至最入。

IMG_8825.JPG

裡面有幾間餐廳。其中奔之食當亦有分餐廳及小食部

IMG_8826.JPG

 

IMG_8828.JPG

IMG_8829.JPG

IMG_8830.JPG

IMG_8831.JPG

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()