IMG_8702.JPG

 

6/2020 光顧

近日開左好多雞湯米線店,試左幾間都無乜水準,見網友小臣有好評,又試下。食粉麵最重視湯底,若湯底好,已成功左一大半,餐廳的雞湯香濃而不口渴,讚。除左雞湯,酒醃食物亦係招牌菜,酒香清新,出品不俗。外賣都keep 到水準。食物價錢比其他同類型餐廳高,不過物有所值,出品認真,會繼續支持💪🏻

 

招牌雞湯米線 用鍋仔盛載,上枱時仍然熱辣辣,雞湯香濃唔好渴,讚。雞件有肉頗滑,米線較腍,有條菜,整體不俗

IMG_8696.JPG

 

IMG_8697.JPG

醉鴿米線 有半隻乳鴿,酒味清香,鴿肉結實,唔錯。豬肚雞湯米線另上,湯內粒粒胡椒,辣得過癮。

IMG_8698.JPG

IMG_8699.JPG

IMG_8700.JPG

 

另一次買外賣,捨米線要米粉,米粉較索湯,食味更好。呢次點砂窩醉藥雞,藥膳湯底,藥材味香,好此道者不妨一試。另一個係砂窩雲吞雞米線,今次有雞髀,開心。麻辣青瓜夠嗆,但青瓜切片,口感無咁好。

IMG_8701.JPG

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()