IMG_8267.JPG

6/2020光顧

元朗大熱咖啡店,食物及咖啡都有水準,受歡迎係好正常,搬左新店,入去八卦下,估唔到平日4點都係要排隊。新店地方大左濶落左,仍舊以一排咖啡用具作主要裝飾,新店特別在有企位,不過我係老人家,都係要坐。waffle 仍然好味,apple crumble 都唔錯,咖啡當然繼續好。cafe應該係愛啡之人喺元朗的不二之選,我好喜歡個waffle,但作為區外客的我,要千里迢迢入來,仲要排長龍至食到就無謂了。

 

舊店食後感

 

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/349579681-accro--cafe%40元朗朗屏

 

homemade waffle 水準依然好。抄番之前 : 「原味窩夫配伯爵忌廉,黑朱古力雪糕。窩夫熱烘烘,外面帶少少脆,內裡軟屬有空氣感。伯爵忌廉軟滑有茶香,朱古力雪糕好濃味,唔覺唔就食哂,真開心」

IMG_8263.JPG

apple crumble 皮酥脆,蘋果蓉唔太甜,熱食配雪糕,一冷一熱,口感幾爽

IMG_8264.JPG

香滑拿鐵,朋友點。不過拉花似乎無之前的別緻

IMG_8265.JPG

一場來到,當然要點單品咖啡店,不過我唔知欣賞,只用湊熱鬧心情飲好了。

IMG_8266.JPG

新店走型格路線

IMG_8268.JPG

實在太多人等位,可以寫低電話,有位店員會call 你,安排幾好。前題係你唔介意私隱問題。

IMG_8269.JPG

地方比之前濶落,不過舊店有兩層,新店得一層

IMG_8270.JPG

IMG_8271.JPG

新店設有企位,幾特別。

IMG_8272.JPG

售賣自家牌子咖啡豆

IMG_8273.JPG

企位顧客可以透過小窗望街,無咁焗促,又可以繼續保持店內私隱度,外面睇又有型,更可增加店舖人客流量,真係好設計👍🏻

IMG_8274.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()