IMG_7086.JPG

5/2020光顧

東方小祇園@大澳

聞名已久,一直以為係自己好耐之前食過,喺廣塲附近嗰間,直到今次朋友帶路至知原來我之前一直搞錯。餐廳喺南涌,與主街頗有距離,開左幾十年,地方保留昔日田園風,可能因為灣仔有間東方小祇園齋菜都好出名,好多人以為餐廳同灣仔店一樣係食齋的,其實餐廳葷菜素菜都有提供。炸物出色,兩個小菜都有水準,食物調味口感剛剛好,唔太多又唔太少,一碟碟毫不花巧的小菜,要做到剛剛好真係唔容易。因為疫情關係,四個人唔食得多,最出名的鹽焗雞唯有等下次再嚐。

 

提提你 : 餐廳好有型,逢星期六休息

 

荔芋酥卷 呢道菜我一向麻麻,因為炸物同芋頭都唔多喜歡,食親都覺得好滯。但好欣賞餐廳的出品,炸物不油不膩,腐皮入口酥化,芋頭蓉香滑,就算唔點甜酸汁都好味,比起之前食過的都高水準。

IMG_7082.JPG

生炒排骨 排骨肥瘦適中,炸得酥脆,裹上薄薄的酸甜茨汁,一切都剛剛好。加入鮮菠蘿同炒,整道菜更添juicy 感。

IMG_7083.JPG

椒絲腐乳通菜 通菜炒得翠綠,腐乳醬味道唔太咸又唔太淡,汁的份量剛好掛菜,留少少喺碟低,唔會水汪汪又唔會乾爭爭,剛剛好。

IMG_7084.JPG

餐廳在南涌,遠離熱鬧的大街,有兩條路過去,舊路喺巴士站旁,近年喺碼頭旁新建大橋,風景優美,感覺似步行於水上,行得遠都唔覺。

IMG_7085.JPG

餐廳於村內兩層高的石屋,用餐區在二樓,感覺開揚

IMG_7087.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()