close

IMG_5279.JPG

 

3/2020光顧

 

台式創作料理火鍋,即係整得靚d又擺得靚d,埋單收得貴d。餐廳環境好,餐具精緻,食物擺盤靚靚,但食材質素只係一般,而且份量少,因為有6折,所以來試下,若果收原價我就真係肉赤。適合打咭多於食的餐廳,試過就算。

 

無九宮格調味架,只得一碟洋蔥醬,甜甜地又夠洋蔥香香,好味

IMG_5266.JPG

胡椒豬肚湯底 胡椒味香,湯內有豬肚、雞件及配菜,材料幾豐富,湯底味道濃郁,食得耐都唔變淡,又唔口渴,讚

IMG_5267.JPG

今次主攻特色創作料理火鍋湯料,出品造型精緻,每款菜式都由幾種食材組合而成,不過用來打邊爐好似浪費左,因為湯底濃,好難細味組合的味道。完全係睇賣相。本menu都印到似catalogue 一樣。

IMG_5268.JPG

枝仔冰 以蝦肉、豬肉、花枝滑卷成,造到一枝冰棒咁,插喺雪花冰上,附上漏斗計時,提你唔好煮太耐,搞到咁大笨象,但食味就係一條海鮮肉丸。

IMG_5269.JPG

手握壽司 「飯團」係蝦滑,墨魚滑及牛肉滑,上面分別鋪上牛肉、鮑魚、蝦及豚肉,整得好有心機,賣相一流,但食落又係一舊肉滑,咪以為會似食壽司,因為鋪有上面的材料滾完會同肉滑分開,得啖笑,不過都幾欣賞廚師的心思。

IMG_5270.JPG

菠菠糖 豆皮、白芝麻、菠菜卷成,似腐皮壽司卷。索滿湯汁,咬落有口感,幾好味。

IMG_5271.JPG

鳳梨酥 豆腐、蝦、豬肉、花枝滑包埋一齊,炸到似鳳梨酥一樣,至於味道,即係將肉丸變左四方形

IMG_5272.JPG

牛肉拼盤,牛肩脊 肉切得好薄,另一部分做成花型,好靚,牛肉質素一般但價錢唔一般,好多食店提供的牛肉質素都好過佢。CP值極低。

IMG_5273.JPG

羊肉片

IMG_5274.JPG

白菜豬肉餃,好味

IMG_5275.JPG

手工麵煙靭有咬口,不俗

IMG_5276.JPG

薯粉

IMG_5277.JPG

山渣紅果汁,似酸梅湯,味道天然,幾好飲

IMG_5278.JPG

無敵維港景,張單一半價錢喺呢度,所以若訂位記得指明要大廳位

IMG_5281.JPG

IMG_5280.JPG

坐入面感覺蝕左

IMG_5282.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()