IMG_4026.JPG

2/2020光顧

近排香港開左好多靚西餐廳,排隊食都有排食,今次呢間開左一排,終於揾到機會食。餐廳雖然喺商厦內,但樓底高,配一列落地玻璃,不覺焗促,裝修清雅唔複雜,感覺舒適。菜式風格係法式料理加入日本元素,日式調味,配上北歐香草,近年時興。配搭有心思,味道協調,份量足,雖則價錢唔平,但物有所值。侍應介紹菜式時睇得出對煮食有熱誠,一問之下,原來佢之前都係做廚,而家轉做樓面,難怪介紹餐點時唔會背書咁背。

 

自製白味噌軟包,鬆軟香口,配上加入醬油的牛油及另一款加入明太子七味粉的牛油,兩款都好味。加入醬油的牛油帶點咖啡味,幾有趣。以前比個海鹽牛油已經話講究,但近年見好多chef都喺牛油上加心思,真係chef唔易做。

IMG_4013.JPG

Amuse bouche 瑩光魷魚,米飯墊底,變奏版散壽司,加入西式醬汁,又一日菜西煮之作

IMG_4014.JPG

IMG_4015.JPG

黑糖昆布冰島小龍蝦 小龍蝦煮至半熟,肉嫩鮮甜,配上番茄木魚濃高湯,湯帶微酸,醒胃香濃。番茄上以黑糖醃漬的昆布,做左好好的平衝,good👍🏻

IMG_4016.JPG

白露筍 賣飛佛,不過無想過咁快有。白露筍清甜,但無左我想食的水感。配上smoke 的沙律醬做sauce,帶點焦糖味,幾特別

IMG_4017.JPG

主菜選鴿子,煎鴿胸配油封鴿脾。鴿胸嫩滑,肉味鮮濃,配鵝肝汁濃上加濃,更好。配菜中的小椰菜甜中帶點澀,侍應特別介紹當中的椰菜芯,話主廚成個椰菜放入焗爐烤五個鐘,最後只要個芯,取其甜味。椰菜芯切成方塊,食落柔軟清甜,好味,但真係無想過一舊咁嘅菜芯要咁浪費柴火,若唔係侍應先生介紹,真係唔知。油封鴿脾外皮酥香,內𥚃juicy,配菜係牛蒡及子薑,平衝油膩感,good

題外話 鴿肉一向係我所愛,法蘭西菜唔似中菜,鴿肉通常煮得半生不熟,在外國食的時候,侍應都會特別解釋,知我喜歡食,佢地都好開心,話好少亜洲人食,好多人點完,但上枱時話生,要退貨😅

IMG_4018.JPG

IMG_4019.JPG

朋友點的主菜係魚 kimchi 薯仔汁,魚下墊risotto pickle,新穎的配搭,朋友比個讚。

IMG_4020.JPG

甜品 朱古力雪糕及焦糖creambrulee creambrulee 幼滑,焦糖香,甜味剛好。chef喺朱古力片上玩gimmic,將朱古力做成木魚節狀,放在刨木魚的木盒內,再將朱古力木魚刨成片放上雪糕,我食甜品最開心之處就係見到創意與心思,呢個扮木魚片朱古力雪糕味道就只係雪糕,但搞完個花臣,我又食得好開心。

IMG_4021.JPG

IMG_4022.JPG

IMG_4023.JPG

petit four cameral macaroon 甜度剛好,外皮帶點軟糯,我喜愛的口感。Madeleines 外皮金黃香脆,內裡綿密,軟硬度剛好,不俗。

IMG_4024.JPG

咖啡一般

IMG_4025.JPG

粉色加拱門,有點中東feel

IMG_4027.JPG

IMG_4028.JPG

IMG_4029.JPG

IMG_4030.JPG

靚靚水晶裝飾

IMG_4031.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()