IMG_1471.JPG

 

時興from farm to table,泰國咁大,除左盛產稻米之外,仲有其他農產品及家禽。餐廳地方舒適瑰麗,餐具華麗,似食宮廷菜。套餐內菜式傳統與創作兼備,侍應態度好,解釋詳盡。呢餐食得耐過法國菜,但一點都唔覺耐。美中不足係我自己時間預得唔好,只得兩小時食,最後甜品要打包。連侍應都一臉可惜地問我點解要咁快走。一間色香味俱全,連女侍應都好養眼的餐廳,有時間不妨一試,可以網上訂位。菜單應該係每季一款,訂位時可以在網上睇到。當晚係winter season menu ,一坐底見到枱面有兩款餐牌,一款2910bts一位,一款5900bts一位,我幾驚自己點錯左5900bts個餐,唯有強裝鎮定再扮勁問侍應有無5900個餐供應,好彩佢話今日無供應,只作參考,嚇死我。

 

後記 : 智障的我,去到spa至知book 錯時間,spa做唔到,晚餐又食唔完,仲要蝕埋坐車Grab的車錢,絶對失敗!

 

資訊

https://www.r-haan.com/

 

唔飲酒,例牌點兩杯飲品。唔記得係乜,只記得幾好味

IMG_1470.JPG

welcome drink 茶具靚,出哂煙,整件事浮誇得來又elephant,我鍾意

IMG_1444.JPG

Amuse Bouche 繼續浮誇落去 玻璃盅內係米粉皮包住鯖魚及泰式香料,放上魚子,好睇又好食

IMG_1445.JPG

IMG_1446.JPG

11 years old Salad 侍應話個沙律做左11年,所以叫11years old salad 。仲特別用汁醬在碟上寫出11,不過寫得幾醜樣,似乎要練習下。大蝦爽甜,外面彈牙,中間半熟,更鮮甜,芭蕉花好清甜,配上泰式香料獨特味道的醬汁,好味道。

IMG_1447.JPG

有人唔食牛,我訂位時已通知左餐廳,但其實佢又食唔到生蝦,呢個我無講。切開至知隻蝦係半生熟,本來打算由我食埋隻蝦,但見對家成碟未郁過,即管問下可唔可以整熟隻蝦,點知個侍應好似自己做錯事咁,係咁say sorry,我又係咁say sorry,話自己無喺訂位時講清楚,碟蝦就喺一片sorry 聲中退回廚房,幾分鐘後再上桌。真係服務一流。

IMG_1448.JPG

Amazing Journey of Thailand  烤雞、鮎魚、牛肉均產泰國不同地方,製成三款小食,再配上泰式香料醬汁,帶你味遊泰國。

IMG_1449.JPG

以魚露及咸蛋黃為主角的前菜,配合米糕,好有趣新鮮的配搭

IMG_1450.JPG

新奇好味的前菜部分告一段落,以桑子雪芭清清味蕾,迎接主菜。

IMG_1451.JPG

主菜一次過上,放滿一枱,風格亦由modern 改為傳統。主菜全部二選一,點菜時侍應提議我地每人選一款就可以試哂所有食物,我當然聽話。

IMG_1452.JPG

兩款湯用咖啡的虹吸法滴漏出來,過程中湯汁盡吸香料的氣味。

IMG_1453.JPG

冬薩功湯 湯的配料大蝦及草菇已放在碗底

IMG_1454.JPG

在碗內注入濃湯,湯味濃郁香辣,我飲左幾口已頂唔住,相信我係飲唔到正宗的冬薩功湯,但又好喜歡個香辣味,結果每次都要對家執手尾

IMG_1455.JPG

另一款係烏雞清湯 湯的配料免治雞肉及龍眼已放在碗底

IMG_1456.JPG

湯清甜,似中式湯

IMG_1457.JPG

主菜齊全,開動

IMG_1458.JPG

咖哩分N咁多款,不同地方有不同風味,又分紅、黃、青咖喱,有甜又有辣,我對咖喱興趣一般,乜都唔識,只分食唔食到,因為味道太濃太霸道的咖喱我係頂唔順,好彩呢個黃咖喱口味柔和

IMG_1459.JPG

鮮甜的藍蟹蟹肉一梳梳放滿碗內,嗜蟹的我食得開心滿足

IMG_1460.JPG

咖喱黑豚豬手 肉軟腍,咖哩味濃,跟豬肉好配合

IMG_1461.JPG

兩款類似小食的菜式,小碗內放上蘸醬,用來蘸蔬菜及配菜,好好味。兩款醬一甜一辣,一款配燒肉,一款配蝦。所有汁醬咖喱再配合天下無敵的百搭~泰國出品的米飯,真係食到汁都撈埋。餐廳標榜用新米,特別香。我只見米飯粒粒晶瑩通透,飯味又唔覺特別香(忘記影相)

IMG_1462.JPG

sea bass,外脆內juicy,我知道炸燶魚唔係traditional

IMG_1463.JPG

甜品時間 一餐如此高質素的晚餐,甜品當然唔馬虎。朱古力做的可可殼內藏雜果及mouse,再配雲呢拿雪糕

IMG_1464.JPG

IMG_1465.JPG

迷你芒果糯米飯

IMG_1466.JPG

petit four 都好精緻,不過我食唔切,要打包

IMG_1467.JPG

IMG_1469.JPG

香草茶

IMG_1468.JPG

餐廳喺住宅區一大間平房內,佔地幾大

IMG_1472.JPG

IMG_1473.JPG

原來餐廳攞好多獎呢

IMG_1474.JPG

餐廳風格華麗

IMG_1475.JPG

進入餐廳前,先在酒吧稍作休息

IMG_1476.JPG

IMG_1477.JPG

庭園

IMG_1478.JPG

庭園旁邊係private room

IMG_1479.JPG

IMG_1480.JPG

進入餐廳

IMG_1481.JPG

以柚木裝飾為主,感覺高級清雅

IMG_1482.JPG

IMG_1483.JPG

餐具都好靚

IMG_1484.JPG

IMG_1485.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()