IMG_7788.JPG

9/2019 光顧

 

行過見到餐廳小清新的裝修,在舊區中好突出,用上自己的名字做牌頭,有私房菜feel,感覺幾勁,加上雜誌介紹有泰國大頭蝦冬蔭公湯,好吸引,因為香港好少食到泰國的大頭蝦,決定一試。點知來到完全唔係嗰回事,又一間港式泰菜,與期望有落差,食得納悶。不過裝修同招呼都唔錯,好多人幫襯,份量大,只係唔合我心水啫。

 

泰國豬手 無酸菜己經覺得失真,豬扒炆得軟腍,但味道全無個性,十足行貨。後面係碗大頭蝦冬薩公,無大頭蝦比左幾隻中海蝦,侍應居然話今日的大頭蝦細隻左,我問佢係咪同我講笑,我比網友張相佢睇,佢睇完之後立即道歉再為我取消,之後再來解釋係佢搞錯蝦種,全程好有禮貌,值得一讚。

 

IMG_7783.JPG

 

泰國豬手 味道幾濃,我連個sauce都無點

 

IMG_7784.JPG

 

單點油飯 好大碗,成個山仔咁,不過飯粒過濕,淋pat pat,亦無油香

 

IMG_7785.JPG

 

清炒椰菜苗 菜苗嫩,大大碟,幾好

 

IMG_7786.JPG

 

椰汁沙冰 清甜有椰香

 

IMG_7787.JPG

 

室內裝修似咖啡店多過似一盤泰菜店,樓底高,閣樓都有坐位

 

IMG_7790.JPG

 

IMG_7789.JPG

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()