IMG_5169.JPG

 

9/2019光顧

新加坡過江龍。幾年前在新加坡食過,印象唔錯,所以開幕前都幾期待。以為自己係晨型人,11點到達,應該無人咁早食飯?點知都係敗陣,去到已經有人排隊,加上試業關係(光顧當日餐廳只開左幾天),好多招牌食品都未有,見到工作人員一臉緊張,嚴陣以待,係咁道歉,我反而要安慰番佢,海南雞飯水準不俗,椰子雪糕好味,不過我起碼半年後至會再來,因為客太多人,待應服務吃力。餐廳開8點,若唔介意食個早飯,或者無咁多人?不過要問清楚餐點係咪全日供應,否則就白行一趟了。

食完飯去樓上Artisan Lounge飲杯咖啡,我只坐coffee corner,若入去大堂餐廳雅座就嫌太貴了。咖啡香濃,唔使排隊,無樓上陳豪劇飛 (blooms cafe) 咁多人。

 

海南雞飯 雞肉嫩滑,無雪味,雞皮下無乜皮下脂肪。油飯軟綿但唔夠油香,清湯無乜味但起碼唔係味精水。三款醬汁中的醬油濃厚,總括來講整體唔算出色,但喺香港來講算係唔錯。

 

IMG_5166.JPG

 

星洲炒蘿蔔糕 食落啖啖都係粉,無蘿蔔味,外皮無煎香,配料唔夠多,唔得

 

IMG_5167.JPG

 

椰子雪糕 加人椰子肉的雪糕清甜有椰香,雪糕填滿整個椰皇,面頭鋪上可可粉,加上合桃,一小串紅毛丹及菠蘿,加添南洋風情,有驚喜的雪糕

 

IMG_5168.JPG

 

餐廳半開放式 ,十點幾去到已經排隊,估唔到

 

IMG_5170.JPG

 

再估唔到係咁多嘢都賣哂,侍應解釋係運唔切食材來港,試業期間,情有可原,不過之後若再係咁就死得

 

IMG_5171.JPG

好多簽名菜

IMG_5172.JPG

 

食完飯步出餐廳已經成棚人在外等位了

 

IMG_5173.JPG

 

上番地面的Artisan Loungecoffee corner 飲咖啡

 

IMG_5163.JPG

 

咖啡香濃,坐喺度欣賞下商場設計,睇下過路人的打扮,都係樂趣

 

IMG_5164.JPG

 

對面就係Artisan Lounge的餐廳,似懷舊中央車站的cafe設計,不過貴價低茶set 要成千銀,應該同我無緣。

 

IMG_5165.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()