IMG_4019.JPG

 

8/2019光顧

川辣,味霸道但又食得過癮。麻與辣,感覺大於味道,川菜的辣,辣中帶香,食物入口後,過左首度辣味的衝擊就會嘗到辣的香,再來係食物的真正味道,好有層次,似係味蕾的過山車,我唔食得辣但又喜歡食川菜,自己食唔到都算,今次仲變態,夾硬要三位唔食辣的朋友陪我食。結果大家都要食下停下去散辣,有兩位仲食到頭頂標汗。大廚係第一代三希樓的掌廚,感覺有信心,事實食物味道亦唔錯,不過喺旺角區來講消費稍高。侍應話點心師傅係澳門永利請過來,唔知係咪真,要揾日再來試下至得。

 

蒜泥白肉 同三希樓一樣,呢碟至係真正的蒜泥白肉,起碼真係比到個蒜泥你,蒜泥香滑,肉片切得厚薄適中,佔三分一油脂的柔軟白肉,配埋辣汁夾住食,正!喺香港除左呢度同三希樓,其他地方我未遇過,若大家知道邊度有同類型的蒜泥白肉,麻煩介紹下

 

IMG_4012.JPG

 

酸菜魚 魚片彈牙,個湯看似平平無奇,點知原來愈食愈辣,絶對係嗒落有味

 

IMG_4013.JPG

 

辣子田雞 炒得乾身香辣,麻勁十足,可惜田雞瘦左d

 

IMG_4015.JPG

 

露筍鴿肉 唔知係咪粵菜比較遜色,鴿肉無味,整體幾沺膩

 

IMG_4016.JPG

 

炒土豆絲 我點小辣, 爽口微辣,中和下味蕾

 

IMG_4014.JPG

 

招牌炒飯 其實我已經辣到唔知食緊乜,只知個飯炒得粒粒分明,乾爽得飯料柔軟

 

IMG_4017.JPG

 

酸梅湯 真材實料,唔係糖水,睇個水壺同隻杯就知矜貴

 

IMG_4018.JPG

 

餐廳裝修華麗,不過嫌佢暗左d。話時話,其實川菜都係覺得返國內食好d,味道都勁好多。價錢平一截,唔使喺香港咁點菜就住就住。

 

IMG_4020.JPG

 

牙簽盒都幾靚。餐廳係集團LUBUS旗下一員,集團餐廳走中到稍高檔路線,全部開在大型商場內,試過集團旗下的高級日菜餐廳 : 今鮨。食味一般。大集團經營多元化餐廳係大趨勢,大小通殺,隨時一個商場內一半餐廳都係同一集團,可以叫壟斷嗎?,小店自求多福了

 

IMG_4021.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()