close

IMG_2370.JPG

 

2019丹麥遊簡報 : 

 

十五日十四夜的丹麥之旅 (包含德國Flensburg及瑞典Malmö邊境城市半天遊),自駕遊路線為 : Copenhagen  - Aarhus - Vejie  (+Flensburg)-Copenhagen (+Malmö)

 

丹麥地方唔算大,行程集中在南部,每段車程最長都係三小時,唔算長途,就算我地得一位司機都唔算辛苦,加上每間住宿留四晚,有足夠時間休息,唔使成日pack 行李,搬來搬去,relax 好多

 

今次係親子遊,全部節目以小朋友興趣行先,丹麥好適合親子遊,今次我地去左博物館、藝術館、圖書館、科學館、LEGOLAND 同LEGOHOUSE ,大部份塲館18歲以下免入場費,其中小朋友只有科學館,LEGOLAND 同LEGOHOUSE 要付費(大人當然全部館都要付費) 。丹麥的展館地方大,設計有型,內裡玩意大人細路都啱玩,簡直係合家歡。三個小朋友對丹麥高度讚賞,唔捨得走。

 

天氣 : 7月尾8月頭的丹麥天氣原本應該如香港的初秋,十多二十度,可惜今年歐洲熱浪來襲,丹麥亦未能幸免,午間氣溫可高至二十八度,好彩天氣乾燥,唔似香港又濕又熱。早晚又降回十幾度,太陽極猛,曬到儍,印象中外國人好喜歡曬太陽,好少用遮擋太陽,不過連當地人都提我去LEGOLAND要擔遮。

 

衣著 : 大部分時間在市區,一般短袖T恤牛仔褲,加件風褸就得。

 

食 : 全程行到邊食到邊,亦有自家煮,今次帶住幾個小朋友,fine dinning 免問。餐廳質素一般,菜色選擇少,來來去去都係pasta 同扒,見到都悶,意外地見到有頗多壽司店,我都忍唔住食左一餐,結果係除左德國的一杯好啤酒,無遇到特別有印象的一餐。超市買的食材質素一般,最出色係丹麥豬,我地食左好多。丹麥位處寒冷地帶,好多餐廳無冷氣,就算有都好弱。

 

住 : 每次住屋安排都係行程重點之一,今次住宿全部經由Airbnb租,有大屋有apartment ,住過鄉郊、純住宅區、步行街上的apartment ,全部都好滿意。小朋友可以四圍走,好開心。

 

IMG_3389.JPG

 

交通 : 全程自駕,機場攞車還車,選中型MPV Volkswagen Caravlle 7 Seats  車型,非常濶落,成駕貨van一樣,載住四大三小乘客,三大一中兩小行李箱加六袋37L行李袋都游刃有餘,坐得舒服,高度推薦。油價同香港差不多,公路上有休息站,簡單cafe小食店都有,亦有油站,跟一般大城市的高速休息站差不多。丹麥係單車之國,自駕時要特別留意行車線與單車線並排,千萬唔好太壓右線,否則好易傷及單車駕駛者,我地有兩次差點撞親人。

 

IMG_3390.JPG

 

電話卡 : 我用3電話卡,除左郊區公路上接收唔太穩定,其他地方都無問題,高登有售,約$160

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()