IMG_7626_1515752.JPG

5/2019 光顧

之前來食過,咖啡不俗,食物大大份,搞到我食唔到最想食的pancake,決定再來。今次兩個人,可以點多d。試左兩個創意配搭菜色,可惜味道唔多對板。反而pancake 真係唔錯,日後再來會主攻pancake 同肥威。

 

之前食後感 👇🏼

https://www.facebook.com/355756624585953/posts/1162341477260793?s=100005541406868&sfns=mo

 

黑醋鴨胸意粉 欣賞小店慷慨,鴨胸夠厚,意粉份量多,但黑醋實在太酸,而且醋味有點假

IMG_7621.JPG

極邪悪咸蛋芝士pizza 扮後生試新嘢,咸蛋唔係問題,酥皮至大劑,點的時候無留意係酥皮。成個pizza(仲可以叫pizza?)油淋淋,咸蛋又硬,超級滯,我勉強食左兩小塊,可憐食友同我哽哂佢。

IMG_7622_1515830.JPG

IMG_7623.JPG

tiramisu pancake 期待的pancake,好彩無令我失望,pancake豐厚,有空氣感之餘又實在,唔會咬落好空洞,內裡全熟,唔會食蛋漿,出奇地有點蛋味,有水準👍🏻淋上咖啡汁更好味

IMG_7624_1515783.JPG

IMG_7625.JPG

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()