IMG_0257.JPG

 

2018冰島丹麥遊 遊記篇 Day 13 Iceland - Copenhagen 

 

一早離開冰島搭飛機去哥本哈根,臨離開前再去大街上的麵包店買包,因為實在好味。冰島還車驗屍咁驗,好彩佢無發現車尾個車牌就甩,排我前面位仁兄要賠錢,又搞左好耐,好彩預多左時間還車。行去機場時太后又爭住要攞行李,我有公交恐懼症,一坐火車飛機就會好緊張,怕趕唔切,偏偏太后喺呢個時候仲話要爭住攞行李,其實個行李咁重,有乜可能會比佢攞?何況從day 1已經因爲呢個問題鬧左好多次,結果我大爆發,喺個露天停車場度她似大小姐上身咁大聲吼向太后怒吼 :「你同我收聲!」佢至識停,之後默默地向前行。結果當然由美魔女打完場,叫佢好似皇太后咁繞埋手就得。佢仲要駁咀話想幫手之嘛,最後我厲住佢至訕訕的收聲。無驚無險到左丹麥,由落機到住宿,眼見的都係型 :無論建築、街上行人,商店display,我都計唔清自己講左幾多個型字,今次住喺市郊的純住宅區,settle down 後在附近商塲草草解決個晚餐就算。

 

大街上的麵包店,白雪雪,好易認

IMG_0252.JPG

多款麵包、pastry sandwich , 我昨日試左牛角包同丹麥酥,牛油味香酥皮酥脆,有空氣感之餘又帶點煙靱,店員幫我烘熱食,仲正👍🏻三文治用料新鮮,店員窩心地幫我一開二,好好人。

IMG_0253.JPG

餐廳可以坐底慢慢食,可惜我兩日都無時間,只可以買外賣。PS.杯咖啡唔係好得

IMG_0254.JPG

goodbye iceland。對於冰島,我應該係少數無讚嘆的人,風景無太大驚喜,嚴格來說係有點沉悶,可能天氣唔好,又可能我比較喜歡湖光山色,對於睇足十幾日原始荒蕪的景色真係有點悶,慶幸能夠睇到極光,否則真係無亮點。

IMG_0255.JPG

copenhagen airport,完全唔覺得自己喺機場,似置身一個大商場,display 有型,店舖琳琅滿目,同之前反差大,一時間反應唔到,唔識影,所以呢張相絶對未能反映現實

IMG_0256.JPG

原來好出名的設計住宅VM mountain喺我的住宿附近,梗係要去觀賞下

IMG_0257.JPG

三角形的露台,超級唔實用,但實在太型了!

IMG_0258.JPG

Well,其實我想買番間,可惜賣左添,下次吖

IMG_0259.JPG

呢度唔只係人住得快樂,狗狗都應該好快樂

 

好大個燒烤爐,烤人都得!

 

新社區,建築物每幢設計不同,充滿活力

 

橋底的小河都有設計,浮萍一樣的休息區

 

今晚喺全北歐最大的shopping mallField’s mallbuffet 做晚餐

 

餐後去一間好似家樂福咁大的超市家品店,買左呢個絕世抵買的tiger保温水壺,HK$100, made in japan,似個肥左的啄木鳥,抵到喊,同太后美魔女每人一個,滿載而歸🤣🤣

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0261.JPG

IMG_0262.JPG

IMG_0263.JPG

IMG_0264.JPG

IMG_0265.JPG

IMG_0266.JPG

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()