IMG_6369.JPG

12/2018光顧 

香港的咖啡店已進化,之前主要係過江龍店佔據市場,只有零星的本地小店,近年獨立咖啡店愈開愈多,好多本地咖啡店更開始建立自己的品牌,有自家精品售賣,呢間係其中一間。咖啡及食物出品不俗,餐牌選擇多,食晚餐都可以,係尖沙咀的受歡迎咖啡店之一,加上位置好(K11對面),好多時都無位,小店好多遊客幫襯,我當日就聽到韓文、法文、日文、英文同國語,好國際化呢。

咖啡店另有分店在太子,咖啡選擇一樣,但食物只提供輕食。太子店食後感

https://hearoom.pixnet.net/blog/post/346886779-urban-coffee-roaster%40太子

https://www.facebook.com/355756624585953/posts/981937231967886/

餐廳在舊式大厦地鋪,室內工業風裝修,氣氛隨意,懷舊風玻璃敞門

IMG_6370.JPG

IMG_6371.JPG

IMG_6372.JPG

牛油果班尼迪藜麥甜粟米沙律配sourdough 賣相對辦,好豐富。牛油果有處理過,好香滑,雞蛋圓碌碌,淋上濃稠度剛好的荷蘭汁,灑上點紅椒粉,賣相更靚,不過荷蘭汁味道偏淡。

IMG_6373.JPG

藜麥煮得軟身但仍保持咬口,配上甜粟米,增加味道層次,一個不俗的班尼迪。

IMG_6374.JPG

香濃肥威,用自家的搪瓷杯盛載

IMG_6375.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()