IMG_5575.JPG

 

11/2018光顧

 

台式火鍋我只想到麻辣火鍋,原來而家時興養生火鍋。台灣同廣東火鍋最大不同係湯底,今次點左麻辣、酸菜同養生湯底,味道香濃但唔口渴,唔錯,材料就同平日的食材差不多,不過今次有油炸鬼同冬粉,索哂湯之後好好味。另外午餐肉炸過更香口。可惜我當日開餐前已食飽左,好多嘢都無食,下次有機會再去。

 

餐廳在二樓

IMG_5576.JPG

中式屏風佈置,地方有點擠迫,燈光較暗,雖然有快調,但我老人家就想光猛d囉。

IMG_5577.JPG

醬料自助,可以慢慢搞,唔使趕住還番個九宮格比侍應,無咁大壓力,而且我坐附近,覺得幾方便

IMG_5578.JPG

大銅鍋

IMG_5579.JPG

朋友愛麻辣鍋,內裡有鴨血,朋友話湯底好味,但鴨血有點膻。我怕辣無興趣,點左酸菜白肉鍋,鍋內有酸菜、豬肉同蕃茄,好多料,湯底酸酸地好開胃。

IMG_5580.JPG

美人鍋 用不同藥材及烏雞熬成,望落好似好濃,但飲落又幾清甜,烏雞肉嫩,幾好味。仲有最近大熱的桃膠,但我興趣不大。

IMG_5581.JPG

牛肉不俗,間間差不多

IMG_5582.JPG

鴨血、油炸鬼、大腸、豬腸、炸午餐肉,冬粉,酸麻辣鍋最正

IMG_5583.JPG

同小朋友打邊爐,丸丸旦旦餃子烏冬唔少得,我幾欣賞個餃子,漲卜卜,好味

IMG_5584.JPG

蔬菜部,我最喜歡冬瓜同鮮准山

IMG_5585.JPG

敬送甜品 芋圓幾煙靱

IMG_5586.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
arrow
arrow

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()