IMG_5123.JPG

 

11/2018光顧

 

TBB飲食節目介紹,覺得幾吸引,咁啱朋友試過小菜話唔錯,想試私房菜,大家一拍即合,夾左一圍開心食。菜色標榜古法手工菜,但我覺得最有手工係隻碟,好浮誇,見過下世面的我都嚇左一跳,菜名都好勁,唔對住菜單都寫唔番出來。可惜食物味道一般,價錢唔平但質素普通,雷聲大雨點小,。我估要試就試小菜好了。

 

隱身在大角咀的小菜館,無想過菜色上枱會咁大笨象,係個反差嚇左我一跳,餐廳設計簡潔,不過平日晚上都爆滿,仲要係大枱,大家都來食私房菜,幾出名

 

IMG_5124.JPG

IMG_5125.JPG

傳奇國寶京酥鴨  一上枱見到個賣相我堅係呆左,之後笑左,又龍頭又閃燈,勁浮誇,似80年代的國內酒家。鴨肉酥軟入味,鴨內釀滿糯米蓮子及瑤柱,蓮子清香撲鼻,整體味道不俗,一個不錯的開始......除左隻碟

 

IMG_5144.JPG

 

失傳煎釀太子魚肚 魚肚內釀入梅頭肉碎,用鮑汁煎煮 魚肚索哂茨汁,但茨汁好重口味,唔啱我

 

IMG_5129.JPG

 

失傳霸龍伴舞九天 鮮墨魚起片卷住蝦肉、火腿及蘿蔔,配上千島醬味的秘製醬汁。呢道菜幾特別,墨魚蝦肉彈牙,不過醬汁太霸道,搶哂食材的味道

 

IMG_5130.JPG

 

炸蟹蚶  幾彈牙,我一向對呢個菜式興趣不大,所以無乜意見

 

IMG_5131.JPG

 

雲彩蝦參千層脆 腐皮捲住瑤柱、竹笙、蟹肉,但我全部食唔出,因為實在炸得太油太滯,我直頭完成唔到呢舊嘢,成口油,食到一半放棄

 

IMG_5132.JPG

 

老火煲第一狀元紅湯 湯料有蜜瓜,木瓜,螺片、花膠,味道類似爵士湯,湯料一大碟,聲稱煲左六個鐘,但唔夠溶,味道比想像中淡

 

IMG_5133.JPG

 

IMG_5134.JPG

 

古法羊腩煲 羊腩多肉,配料多,幾好味,但我眼濶肚窄,點多左,結果食唔哂,嘥左

 

IMG_5135.JPG

 

秋冬通常點豆苗

 

IMG_5136.JPG

 

食友好識嘆,自備冰袋雪好白酒帶來,我可以坐享其成,感謝

 

IMG_5137.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()