IMG_4805.JPG

11/2018光顧

 

幾年前去係倫哥私房菜,食雞煲火鍋,今次再來已變成海鮮蒸鍋。套餐形式,八款海鮮,可以自選擇醬汁蒸,再加蒸飯及涼粉,每位$238再加一,材料新鮮味道好,份量夠。地方整潔,招呼不俗,好過自已買海鮮回家洗餐死。唯一詬病係坐位太迫,一行八人被安排坐卡位,每行4個,個個肥C大隻,傾偈又唔方便。

 

智障提示 : 我整理番相片至知得7款海鮮,無食到鮑魚,燉湯都無,可能侍應忙中有錯,我地又無追,後來朋友打番去問,原來鮑魚變左餐前小食的汁煮鮑魚,唔係我地要求的煮法,大家有機會去食就留意下。

 

地下全部為卡座,我之前食雞煲年代來幫襯時坐過閣樓有圓枱,但又迫又嘈

IMG_4807.JPG

套餐菜牌,自選蒸海鮮醬料,某些海鮮有得揀種類

IMG_4808.JPG

海鮮一盤盤放在車仔上,感覺未必太衛生,不過我接受。一分錢 一分貨,環境所限,要絶對衛生放心就返屋企自己整了。蒸海鮮有專人代勞,食客只負責食就得

IMG_4809.JPG

前菜小食,豬手又腍又入味,讚 

IMG_4810.JPG

花膠鮑魚,鮑魚自己食左都唔知

IMG_4811.JPG

八款海鮮得七款,可能因為夠飽,無為意少左一樣,成枱人都儍下儍下

IMG_4820.JPG

蒸蔬菜 套餐包埋

IMG_4821.JPG

雜錦蒸飯 望落都幾靚,好豐富咁,有蔬菜排骨花生炸菜臘腸等配料,蒸好後再加豉油食,又幾好味喎

IMG_4822.JPG

黑糖冰涼粉,唔太甜,幾清新,雖然話任食,但我實在太飽,只能食一碗,蝕左。

IMG_4823.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hearoom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()